  • Data: 2002-03-25 12:45:40
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie znasz tematu i tak mówisz...
    Najpierw trzeba było do mnie napisać a potem taką opinie mi wystawiać.
    Mamy firmę. Założona jest na męża ale pieniądze na firme dałam ja. On mnie
    przekonywał, że wystarczy, że firma jest na niego zakładana bo i tak
    wszystko jest wspólne. Teraz wywalił mnie z firmy, przywłaszczył sobie nasz
    cały majątek. Jak to widze to płakac mi sie chce. W pracy wyzywał mnie przy
    pracownikach od kurew - a to on odszedł ode mnie i od dzieci, to on mnie
    zdradzał przez wiele lat.

    Zarobki miesięczne z PIT'u to 20'000 zł. On na dzieci daje 900 zł.
    Na mnie alimentów nic... Bo mam sobie sama poradzić. Nie mam oszczedności,
    bo nawet moja drabina, czajnik, magnetofon... jest w tej firmie.
    Chce mi dac mieszkanie - ale jest zastawione hipoteka na kredyt obrotowy w
    firmie. Jak sie do niego źle odezwę to po prostu przestanie spłacac kredyt i
    pokryje go z mieszkania.

    Dochód pomniejsza dając lewe darowizny na kościół np. 50.000 zł.
    Księdzu daje w łape 5.000 a 45.000 bierze dla siebie. Masz racje, że to ja
    wstrętnie zagrywam....rewelacja....

    A dzieci... masz racje sa biedne.
    Ostatnio tak mocno uderzył córeczkę w głowę, że ma siniaka na czole. Bił je
    jak były jeszcze małe i bije je nadal - jak chodzą do niego. Synek jak na
    niego krzykniesz - ze strachu siusia w majtki.
    Są biedne, dlatego on powinien pogadac troche z psychologiem na temat
    wychowania dzieci.
    Każdy mówi, że to nie moja wina - że się małżeństwo rozpadło...

    To prawda... miałam za mało siły i nie była juz w stanie znieść znęcania się
    nade mną i dziećmi. Masz rację. Powinniśmi byc silniejsi i dalej dawać się
    wykorzystywać i bić ...Powinnismy to dzielnie znosić - bo przeciez rodzina
    jest najważniejsza - bez względu na to jaka jest...
    Ach ludzie, ludzie. Myslałam, że ktos mi tu pomoże....