  • Data: 2002-03-25 15:21:34
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od prawie 2 lat nie mieszkamy razem.
    Jest już trwały rozkład...i on to będzie udowadniał...
    Na dodatek ciżęko mi dac dowód na to, że dzieci na tym ucierpią...jak i tak
    razem nie mieszkamy i o moich oświadczeniach na temat zachowania męża to sąd
    mi powie, że dla mnie lepije jak będziemy po rozwodzie...jak piszę, że mąż
    jest dla nich nie do końca dobry to dlaczego dzieci ucierpią jak się
    rozwiedziemy. Nie mam pomysłu na odpowiedź...
    Mąż nie jest sokarżony, ale jesteśmy pod opieką Towarzystwa Przyjaciół
    Dzieci...
    Nie chciałam dodatkowo robić sprawy wokół dzieci...bo one byłyby ciągane po
    psychologach... Mąż powiedził, że jak Asia pójdzie teraz we wrzesniu do
    szkoły to raczej będą musiały zamieszkać u mnie... Dlatego nic nie robię, bo
    jesli mnie nie oszuka, to we wrzesniu dzieci beda nocowac u mnie i będa ze
    mną np. 4 dni a z nim 3 dni...np...czwartek, piątek, sobota... (po pracy -
    do wieczora). Asia idąc do szkoły nie może tak latać po domach... Zresztą
    ona czeka na ten wrzesień, bo on jej to kiedys powiedział i ona mi mówi, że
    już by chciała aby była jesień. Liczy sobie na palcach ile jeszcze zostało
    miesięcy.

    Ja chcę rozwód z orzekaniem o winie - wtedy dostane jakies alimenty na
    siebie - bo dzieci i tak i tak dostaną...
    Mąż mówi, że jestem winna, bo się z nim kłóciłam i nie chciałam z nim
    współżyc tak jak on chciał... Jeśli sąd uzna, że wina leży po obu
    stronach... to czy ja mogę prosić o jakies alimenty.
    Jeśli tak to co mam zrobić z takim fantem:
    - mamy mieszkanie warte 180,000 ale nie mogę go sprzedać, bo jest na nim
    hipoteka firmowa... Opłaty sa koszmarne. jak dostaniemy rozwód to będę
    musiała płacić rachunki a nie mam pracy. Nie mogę go sprzedać, musze płącić,
    nia mam za co... Czy mogę zgłosić do sądu aby mąż płacił z dochodu firmy za
    te rachunki... (kiedy wina leży po obu stronach - choć tak nie jest - ale
    zakładamy, że moja wina, bo nie chciałam się kochać jak miałam problemy
    kobiece....)Bo sąd nie będzie umiała nas podzielić - majątkiem. Zapewne
    najpier będzie rozwód a potem rozprawy o majątek...