  • Data: 2002-03-25 14:28:43
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Mar 2002, grzechutek wrote:

    > Teraz dostałam papiery, że 16 kwietnia bedzie druga rozprawa.
    > Moi rodzice sa wezwani na œwiadków. Mój adwokat mówi, że jest to jakaœ
    > sprawa merytoryczna (???).

    Rozprawa będzie dotyczyć już kwestii merytorycznych - pierwsza to zawsze
    posiedzenie pojednawcze.

    > Czy to oznacza, że po tej rozprawie sad może dac nam już rozwód?

    Tak.

    > Co mam zrobić aby tego rozwody jeszcze nie było?

    Wykazać że nie nastąpił trwały i zupełny rozkład pożycia, że ucierpi na
    tym dobro dzieci, że żądanie męża jest sprzeczne z ZWS... możliwości jest
    sporo.

    > Czy taki rozwód gdzie sa małe dzieci, nie ma zgodnoœci co do winy, jest
    > kłótnia o majštek i z mojej strony jest oskarżenie męża o znęcanie się nad
    > dziećmi....zakończy się już na drugiej rozprawie?

    Nie mnie oceniać, ale przypuszczam że nie.

    Czy "oskarżenie" oznacza że toczy się przeciwko mężowi postępowanie karne?

    > Ja bym chciała przecišgnšć rozwód do listopada...czy to możliwe?

    Może spróbujcie do tego czasu separacji?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)