  • Data: 2002-03-25 17:11:59
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandro...
    wejdź na te 2 strony...
    www.dzieci.sos.pl
    to co jest na tej stronie to wszystko co robię z moimi dziećmi...To moja
    strona - poznasz mnie lepiej.....Nie dokładnie mnie jako osobę - ale to co
    jest w mojej głowie...

    http://www.koszalin.info.pl/koszalin/dzieci.htm
    - tutaj zobaczysz moje dzieci... To szczęście na zdjęciach to uczucie
    podczas zabawy ze mną. Kocham swoje dzieci. Poświęciłam im swoje życie...
    Uwielbiam pisac dla nich pamiętniki, robić im zdjęcia, filmować je...Jestem
    szczęśliwa kiedy one są szczęśliwe...
    Ten baner....na górze...
    Sztuka patrzenia.... spójrz na mnie inaczej...
    Nie chodzi mi o to abyś przynała mi rację...ale o to abyć zobaczyła
    "mnie"...poznała... a być może pomogła...