    From: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara za paserstwo
    Date: Thu, 15 Aug 2002 15:39:05 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@213.17.251.82

    In article <ajg9r3$6nv$1@topaz.icpnet.pl>, p...@i...pl says...
    > Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@p...pl-nospam> napisał w wiadomości
    >
    > A nie lepiej powiedziec, że
    > 1) Nie wiedzial ze to pirat - sprzedający powiedzial ze oryginał
    > 2) Niska cena - nie az tak bardzo. Na necie mozna kupic wiele rzeczy
    > znacznie ponizej wartości. To przeciez 1/3 ceny - zadna wielka rewelacja.
    > Ktos kupil gre, przeszedł całą/znudziła się i sprzedał.
    > Co za idiotyzm. Qrwica bierze człowieka jak słyszy takie rzeczy, ludzie za
    > defraudacje milionów i oszustwa nie są sądzeni. Niech sądzą sprzedającego -
> [...]

    To zalezy. Z jednej strony moze isc w zaparte i udawac glupiego ale w
    kontekscie tego co napisal sad i tak raczej mu nie uwierzy a jeszcze
    dojdzie do tego to, ze niczego nie zrozumial, nie rokuje szans poprawy i
    inne takie.

    Z drugiej strony moze sie pokajac i zalatwic sprawe szybko oraz w miare
    lagodnie.

    Nie wiem czy majac w perspektywie niska kare warto kombinowac. Gdyby
    mieli go zamykac na kilkanascie lat to moze i owszem, ale nie dla
    kilkuset pln grzywny.

    Pozdrawiam,
    Leszek

    --