  • Data: 2002-08-15 18:55:18
    Temat: Re: Kara za paserstwo
    Od: "mic" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@p...pl-nospam> napisał w wiadomości

    > 1. Dowod 1 - przekaz pocztowy za plyte
    > 2. Dowod 2 (jak sadze) - wyjasnienia podejrzanego handlarza
    >
    > Zeby w takim kontekscie isc w zaparte trzeba miec jaja (sorry za
    > kolokwializm) lub duzo do stracenia. Troche rozsadku prosze.

    Sugerujesz, że jeśli wypełniłem formularz na stronie www (zamówiłem płyte CD
    po promocyjnej cenie), został on przesłany skryptem php. Ja po 3 dniach
    dostaje paczkę i aby zobaczyć co w niej jest musze zapłacić.. płace otwieram
    a tam piracka płyta.. Co wtedy? mam się zgłosić na policje, bo popełniłem
    przestępstwo? Przecież jak nie zapłacę to nie dowiem się co jest w paczce..

    Pozdrawiam,
    MiC