  • Data: 2002-08-15 19:14:09
    Temat: Re: Kara za paserstwo
    Od: "mic" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@p...pl-nospam> napisał w wiadomości

    > Jesli handlarz zlozy wyjasnienia ze sprzedawal warezy i ze cie o tym
    > poinformowal w sadzie nie masz szans. Sorry gregory.

    A jesli jego zeznania nie są prawdziwe? Nie odpowiedziałeś mi czy jak
    dostane już tą piracka płyte to czy mam iść z nią na policje? :)

    > Albo nigdy nie byliscie w sadzie albo za duzo naogladaliscie sie
    > amerykanskich filmow.

    To raczej moje przekonanie, że jeśli dostałem płytę piracka bez mojej wiedzy
    to nie popełniłem przestępstwa. Natomiast jeśli bym jej użył (lub nie
    zgłosił faktu otrzymania takie płyty do odpowiedniego organu) to wtedy jest
    to przestępstwo :)) [moje przekonanie]

    Pozdrawiam,
    MiC