    From: "Patrycja" <p...@n...poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
    Date: Wed, 17 Sep 2003 22:16:57 +0200

    > Przede wszystkim przeczytaj ten artykuł:
    > http://bhp.xtd.pl/article.php?sid=10 - co prawda nie związany z tematem,
    ale
    > zawiera w miarę jasny opis postępowania karnego przy przestępstwach
    > skarbowych no i koniecznie kodeks karny skarbowy:
    > http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7583
    > Nie wiem, czy przy karaniu za przestępstwa skarbowe (i ZUS) nie obowiązuje
    > zasada najwyższej kary za jedno przewinienie. Więc nie będą Cię (chyba) za
    > ten sam czyn karać dwa razy. Skoro napisałaś, że ktoś złożył donos więc
> [...]

    To ile było sprzedanych wywnioskuja z wykazu mojego konta :( (zarzadali abym
    dostarczyła historie konta z banku). Wiem ze był to anonimowy donosiciel nie
    z mojej miejscowosci.Nikomu nie wystawiłam rachunku. I nie dopadli mojej
    dokumentacji (i raczej nie dopadna). Sprzedaz odbywala sie wysyłkowo za
    pomoca poczty polskiej.
    Cos mi nie pasuje z tym zusem. Gadałam dzisija z osoba zajmujaca sie
    prowadzeniem ksiegowosci dla firm i poinformowała mnie ze jesli bym zalozyła
    fimre uczac sie placiła bym jedynie Zdrowotne ZUSowi (cos około 140PLN).