  • Data: 2003-09-18 16:48:45
    Temat: Re: Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
    Od: "Now24" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaaaak, koszty??? No prosze - moze jeszcze zwrot naliczonego VAT-u
    dostaniesz ???
    > Cos mi sie wydaje, ze za lekko te cala sprawe traktujesz, tymczasem prawda
    jest taka, ze wdepnelas w niezle bagno - tak naprawde...

    Każdy popełnia błędy. Zresztą po części występek ten jest usprawiedliwiony -
    czasem niewiedzą - czasem skomplikowanym systemem podatkowym i prawem
    handlowym. Założenie działalności gosp. od podstaw legalnie jest niezmiernie
    trudne - gdyby nie szara strefa wiele ludzi byłoby na skraju ubóstwa. Więc
    zamiast straszyć i się oburzać napisz coś konstruktywnego - albo wyraź
    przynajmniej swoją opinię...