  • Data: 2003-09-18 17:16:18
    Temat: Re: Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
    Od: "Patrycja" <p...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za taka odpowiedz. To mi juz wyjasniło znaczna czesc :) Jutro sie
    wypowiem co Us na stan dzisiejszy postanowi (przeliczałam i wyliczyłam ze
    dochodu z kazdej sprzedanej mialam 25PLN co daje zarobek na czysto: 1776 w
    okresie 1 roku i do tego jeszcze jak pójdzie umiem udowodnic zakup czesci
    komputerowych w tym okresie w cenie: 920PLN + zakup telefonu komurkowego:
    467PLN + Paliwo (paragony mam za 99PLN a w wydruku z konta mam w wysokosci
    400PLN w tym okresie) z czego by wynikało ze jeszcze ponioslam straty z
    sprzedazy oprogramowani. Na jutro juz sobie przygotowalam rozpiske pelna
    dochodu i jakie koszty ponosiłam. Mam nadzije ze kara nie bedzie zbyt wysoka
    a podatek mi policza z uwzglednieneim kosztow.