  • 101. Data: 2024-04-14 22:45:50
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:49, _Master_ pisze:

    > To że ktoś mimo upomnień i tak wybije szybę i okradnie sklep nie znaczy
    > że trzeba mu w tym towarzyszyć i tolerować aby się nie skaleczył?

    Nie porówywałby tych rzeczy. Głupie porównania prowadzą do głupich
    wniosków siso.

    > Zapewne przez facetów którzy rozsiewają w powietrzu nasienie aby się
    > wiatropylne siksy zapładniały.

    Czyli zgadzamy się, że jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

    > Takie samo zdupy jak twoje "przez aborcję"

    Żadne moje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 102. Data: 2024-04-14 22:49:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 21:18, _Master_ pisze:

    > Od kiedy się okazało że nie nie można być z takim DNA koniem ;-)

    Ani nie wyrośnie z tego człowiek jeśli się nie zagnieździ. I jak z tym
    handlujesz?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2024-04-14 22:51:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 21:20, _Master_ pisze:

    > Celem medycyny jest nie szkodzić.

    Przykładem szkodzenia będzie uporczywa terapia. A do tego sprowadza się
    prowadzenie ciąży w przypadku wad letalnych płodu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 104. Data: 2024-04-14 23:06:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Oczywiście. Zdrowy na umyśle człowiek nie zagląda tam gdzie takie rzeczy
    > wypisują a tym bardziej nie powtarza ich.

    Nie lepiej się odciąć od takich wypowiedzi niż dezawuować medium, w
    którym to wyartykułowała?

    Robert

  • 105. Data: 2024-04-14 23:17:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 22:01, Monika Głowacka pisze:
    > Tu kościoły są otwarte dla wszystkich, więc niech ci ubrani na czarno i
    > w tych czepkach purpurowych czy czerwonych nie dziwią się, że przychodzą
    > niewierni i nie wiedzą jak się zachować, kiedy klęknąć, kiedy zrobić
    > znak ręką a kiedy nie.

    KK nie wymaga od niewierzących, aby w kościele udawali, że są nimi.

    Robert

  • 106. Data: 2024-04-15 07:16:00
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > ze zwykłej babskiej ciekawości. Przyszedł jakiś inny na czarno ubrany,
    > brat mi go przestawił jako ksiądz jakiś tam, wymienił jego imię, a ja mu
    > powiedziałam "Dzień dobry Panu".
    >
    > Chyba w Islamie jest zakaz wstępu niewiernym do meczetu i wcale mnie nie
    > interesuje co jest w środku. Tu kościoły są otwarte dla wszystkich, więc
    > niech ci ubrani na czarno i w tych czepkach purpurowych czy czerwonych
    > nie dziwią się, że przychodzą niewierni i nie wiedzą jak się zachować,
    > kiedy klęknąć, kiedy zrobić znak ręką a kiedy nie.

    Oj, po prostu skojarzyło mi się z jakimś starym dowcipem.
    Z całą resztą się zgadzam.
    Czasem nawet, jako niewierzący, bywam w kościele (wiadomo, śluby,
    pogrzeby) ale nie wykonuję żadnych znaków ani nie klękam. Jedynie wstaję
    gdy wszyscy wstają - w końcu biorę w tym jakiś udział i jakieś resztki
    savoir-vivre'u mi pozostały :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 107. Data: 2024-04-15 12:08:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 22:01:55 +0200, Monika Głowacka napisał(a):

    > Chyba w Islamie jest zakaz wstępu niewiernym do meczetu

    W Maroko tak, w Indiach i Macedonii nie mieli nic przeciwko.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 108. Data: 2024-04-15 12:57:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-15, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > W Maroko tak, w Indiach i Macedonii nie mieli nic przeciwko.

    Zwykle chodzi wyłącznie o to aby być odpowiednio ubranym, co wielu
    zachodnich i nie tylko turystów przerasta.

    --
    Marcin

  • 109. Data: 2024-04-15 13:10:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Apr 2024 10:57:37 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Zwykle chodzi wyłącznie o to aby być odpowiednio ubranym, co wielu
    > zachodnich i nie tylko turystów przerasta.

    W Stambule można zwiedzać Błękitny Meczet. Boso, oczywiście :) A w
    Grecji czy ogólnie w prawosławnych krajach też będą sarkać na krótkie
    spodnie, odsłonięte ramiona czy nieprzykrytą głowę u kobiet. I mogą
    nawet nie wpuścić czy wyrzucić. W Władywostoku zapaliłem fajkę na ławce
    na skwerku koło cerkwi, jakieś 50 m. Przyszedł pop i zwrócił uwagę że to
    święta ziemia i nielzia zdieś kurit' :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 110. Data: 2024-04-15 13:26:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    > Zwykle chodzi wyłącznie o to aby być odpowiednio ubranym, co wielu
    > zachodnich i nie tylko turystów przerasta.

    W Maroko akurat takie jest prawo.
    W Casablance jest dostępny do zwiedzania Meczet Hasana II, zresztą nówka,
    oczywiście za opłatą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek