    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara dla nieletnich
    Date: Mon, 15 Apr 2024 07:16:00 +0200
    <uvem7o$us6$1$monika.g@news.chmurka.net> <uvgfhd$3jqd0$1@dont-email.me>
    <uvhcnk$jdr$2$monika.g@news.chmurka.net>

    W dniu 14.04.2024 o 22:01, Monika Głowacka pisze:

    > Dlaczego?
    > Nie znam się wogóle na kościele, brat to szanuje, czasem mi coś opowie
    > gdy się spotykamy, ale ksiądz jest obywatelem kraju. Brat nie ma żadnego
    > dokumentu, że jest księdzem, ma dowód osobisty, paszport, prawo jazdy...
    > Dla mnie on nie jest księdzem, a ja uważam, że on po prostu pracuje w
    > kościele. Nosi to coś białe na szyi, ale ubiera się normalnie.
    > Kiedyś byłam u niego w kościele, ale nie z powodu potrzeby duchowej, a
    > ze zwykłej babskiej ciekawości. Przyszedł jakiś inny na czarno ubrany,
> [...]

    Oj, po prostu skojarzyło mi się z jakimś starym dowcipem.
    Z całą resztą się zgadzam.
    Czasem nawet, jako niewierzący, bywam w kościele (wiadomo, śluby,
    pogrzeby) ale nie wykonuję żadnych znaków ani nie klękam. Jedynie wstaję
    gdy wszyscy wstają - w końcu biorę w tym jakiś udział i jakieś resztki
    savoir-vivre'u mi pozostały :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: