  • 71. Data: 2004-05-18 16:15:00
    Temat: Re: Kanary a brak dokumentów
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Trochę daleko mam. A nie możesz opisać?

    Opisywalem juz nie raz. Wystarczy odpowiednio stanać (trudno opisac jak to
    jest odpowiednio bo to zalezy od sytuacji) i gosc zwyczajnie nie wyjdzie.
    Chyba ze przejdzie przeze mnie ale to juz bedzie czynna napasc :-)

    pdr
    Olo

  • 72. Data: 2004-05-18 16:18:19
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Proponuję jednak rozróżniać między faktyczną sytuacją jak w opisie, a
    > kontrolerskim blefem :-) Mi też się nieraz zdarza tak "dzwonic" ;-)

    Dzwonili Oli, bo znam kanarów ;-)
    Mieli układ z pałami.
    AS

  • 73. Data: 2004-05-18 16:54:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Opisywalem juz nie raz. Wystarczy odpowiednio stanać (trudno opisac jak to
    > jest odpowiednio bo to zalezy od sytuacji) i gosc zwyczajnie nie wyjdzie.
    > Chyba ze przejdzie przeze mnie ale to juz bedzie czynna napasc :-)

    A to co robisz przemoc. Przemoc to niekoniecznie szarpanie, bicie itp.

    KG

  • 74. Data: 2004-05-18 17:25:52
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > A to co robisz przemoc. Przemoc to niekoniecznie szarpanie, bicie itp.

    A jazda bez biletu to kradzież.

    Pozdr
    Leszek

  • 75. Data: 2004-05-18 17:44:32
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A jazda bez biletu to kradzież.

    No, powiedzmy że wyłudzenie (suma sumarum na jedno wychodzi) ;-)

    pdr
    Olo

  • 76. Data: 2004-05-18 17:48:20
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > A jazda bez biletu to kradzież.

    Jeszcze jakaś bzdura?

    KG

  • 77. Data: 2004-05-18 17:58:27
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jeszcze jakaś bzdura?

    Plonk?
    AS

  • 78. Data: 2004-05-18 18:03:07
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Jeszcze jakaś bzdura?

    U ciebie miasto nie dopłaca do komunikacji miejskiej?
    U mnie dopłaca, więc jadąc bez biletu okradaż choćby mnie. A conajmniej
    firmę przewozową.
    Jak zwał, tak zwał-może byc wyłudzenie usługi.
    Uważam, że grzywny są za niskie.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 79. Data: 2004-05-18 18:05:29
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > U ciebie miasto nie dopłaca do komunikacji miejskiej?
    > U mnie dopłaca, więc jadąc bez biletu okradaż choćby mnie. A conajmniej
    > firmę przewozową.
    > Jak zwał, tak zwał-może byc wyłudzenie usługi.

    Kradzież to kradzież.

    > Uważam, że grzywny są za niskie.

    Jakie znowu grzywny? W ogóle jakieś są?

    KG

  • 80. Data: 2004-05-18 18:07:57
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Jakie znowu grzywny? W ogóle jakieś są?

    Czepisz się.
    Oczywiście w twoim świecie jazda bez biletu jest bezpłatna.