  • 1. Data: 2004-05-17 07:11:23
    Temat: cynamon w Polsce...
    Od: marek <b...@U...fm>

    witam,

    Mam takie pytanko dotyczace sprzedazy cynamonu (produktow go
    zawierajacych) w Polsce: czy sa jakies restrykcje prawne z tym zwiazane?
    Czy moge np prowadzac cukiernie produkowac ciasto z dodatkiem cynamonu?
    Kiedys obilo mi sie o uszy ze jest jakis prawny problem zwiazany z ta
    przyprawa stad moje pytanie...

    Z gory dziekuje za wyjasnienie i pozdrawiam!
    marek

  • 2. Data: 2004-05-17 07:34:05
    Temat: Re: cynamon w Polsce...
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "marek" <b...@U...fm> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > Czy moge np prowadzac cukiernie produkowac ciasto z dodatkiem cynamonu?
    > Kiedys obilo mi sie o uszy ze jest jakis prawny problem zwiazany z ta

    "Cynamonem może handlować tylko Królowa"-

    wyciąg z prawa kolonialnego Korony Brytyjskiej ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-05-17 08:09:15
    Od: marek <b...@U...fm>

    > "Cynamonem może handlować tylko Królowa"-
    >
    > wyciąg z prawa kolonialnego Korony Brytyjskiej ;))

    :P

    moze ktos jeszcze ma jakies info??

    marek

  • 4. Data: 2004-05-17 13:10:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marek" <b...@U...fm> napisał w wiadomości
    ..

    > moze ktos jeszcze ma jakies info??

    Zapytaj w SANEPID-ie, bo oni otrzymują najaktualniejsze przepisy o
    zakazach. Ale nie słyszałem o jakiś zakazach. Nawet chyba ostatnio cynamon
    widziałem sklepie na półce.