  • 1. Data: 2004-05-17 07:41:11
    Temat: Unia Europejska, wyjazd za granice i dowod osobisty..
    Od: "Neutrino" <c...@o...pl>

    Witam!

    Mam taka zagmatwana troche sprawe, wiec podziele ja na czesci.

    Jest sobie samotna matka. Chce wyjechac za granice do Wielkiej Brytanii.
    Dziecko ma 1 rok. I teraz pytanie - czego potrzeba do wyjazdu? Dowod osobisty
    matki jest, paszport tez. Dziecko nie ma paszportu, generalnie najlepiej byloby
    wpisac dziecko do paszportu matki, ale czy to mozliwe i w ogole. Bardzo prosze
    ojakies info na ten temat.

    Sprawa druga - dowod osobisty - czy dowod osobisty wyrobiony moze odebrac
    osoba trzecia? ew. czy mozna podpisac jakies pelnomocnictwo, aby inna osoba
    mogla odebrac dowod osobisty. Jesli tak, to gdzie cos takiego zalatwic?

    Sprawa trzecia - osoba niepelnoletnia wyrabia dowod osobisty - czy musi byc
    obecna przy jego odbiorze, czy moze to zrobic jego opiekun ustawowy? jesli musi
    byc, to czy takze moze podpisac jakies pelnomocnictwo w tej sprawie?

    Bardzo zalezy mi na szybkiej odpowiedzi.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    Neutrino