  • 61. Data: 2004-05-18 15:48:58
    Temat: Re: Kanary a brak dokumentów
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Chyba jesteś zbyt tępy na takie dyskusje. Czego szukasz na tej grupie
    > dyskusyjnej?

    Na razie nasz ulubieniec Pan Rokicki ma problem z pojęciem "Kill File'a"

    pdr
    Olo

    PS:
    Aaaa pozwolę się tutaj podpiąć

    Szanowny Panie Rokicki
    Uprzejmie przypominam, iż mój czytnik nie zasysa Pańskich postów, gdyż tak
    mu nakazałem jakiś czas temu. W związku z tym mimo usilnych prób nie jest
    Pan w stanie nijak mnie dotknąć, czy obrazić, a w temacie identyfikatorów -
    to Pan pieprzysz trzy po trzy...owszem - kontroler ma obowiązek okazania
    identyfikatora służbowego ale absolutnie żaden pasażer nie może się domagać
    podania nazwiska kontrolera. Zaś między numerem identyfikacyjnym a
    nazwiskiem jest poważna różnica.

    pdr
    Olo

  • 62. Data: 2004-05-18 15:49:28
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jak juz mamy rozmawiac o czyms co nie istnieje to zdecydowanie wolalbym o
    > kosmitach - bardziej wciągające ;-))

    Istnieje, istnieje Olo. U nas za Konsolu tez tak robili;-)
    AS

  • 63. Data: 2004-05-18 15:57:18
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jak juz mamy rozmawiac o czyms

    Widzę, że wróciłeś własnie z łowów. Pochwal się sukcesami!;-))
    Kilku tutejszym gapowiczom gul skoczy :P
    AS

  • 64. Data: 2004-05-18 15:57:55
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ...a mogli zabić...
    > (znacie ten kawał o Stalinie?)

    Nie, nie mogli zabić.
    Skończy się na karze pieniężnej i wpisaniem tego w "akta" delikwenta.
    W przypadku recydywy w krótkim czasie zarobi tydzień paki.

  • 65. Data: 2004-05-18 15:59:24
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Olo Kwasniak wrote:

    > To istotnie musiało być piękne :-)
    > Można wiedzieć co to za wspaniały kraj?

    Wcale nie wspaniały. Średniowiecze w każdym calu, ale pewne rzeczy mają
    skuteczniej dobracowane niż u nas.
    Kraj Bushmenów.

  • 66. Data: 2004-05-18 16:04:41
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Istnieje, istnieje Olo. U nas za Konsolu tez tak robili;-)

    Proponuję jednak rozróżniać między faktyczną sytuacją jak w opisie, a
    kontrolerskim blefem :-) Mi też się nieraz zdarza tak "dzwonic" ;-)

    pdr
    Olo

  • 67. Data: 2004-05-18 16:05:28
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Widzę, że wróciłeś własnie z łowów. Pochwal się sukcesami!;-))
    > Kilku tutejszym gapowiczom gul skoczy :P

    Heh przykro stwierdzić, ale odkąd przykłuto mnie do biurka łowy mizerne
    ;-)))

    pdr
    Olo

  • 68. Data: 2004-05-18 16:10:32
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A jak się zatrzymuje bez użycia przemocy?

    Zapraszam ze mną na trasę - mogę zademonstrować.

    pdr
    Olo

  • 69. Data: 2004-05-18 16:11:30
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A inni pasażerowie?

    W pojeździe jest więcej drzwi :-)

    pdr
    Olo

  • 70. Data: 2004-05-18 16:13:35
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Zapraszam ze mną na trasę - mogę zademonstrować.

    Trochę daleko mam. A nie możesz opisać?

    KG