  • 1. Data: 2004-05-17 06:05:31
    Temat: Metody wyceny oprogramowania
    Od: "zusers" <z...@z...pl>

    Witam.
    Szukam informacji na temat metod wyceny oprogramowania
    uznawanych w branży IT. Chodzi o to, że został stworzony
    pewien system, który jest sprzedawany pewnej instytucji której
    trzeba przedstawić na papierze co ile kosztowało według uznanych standardów.
    Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące w/w aspektów.

    Z góry dziekuję za pomoc

    pozdrawiam
    Zusers

  • 2. Data: 2004-05-17 07:24:14
    Temat: Re: Metody wyceny oprogramowania
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    zusers wrote:

> [...]
    > standardów.
    > Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące w/w aspektów.

    to zaczej nie ta grupa, a co do wyceny powrownaj z cenami inych produktow
    tej samej kategorii

    polecam licencje GPL :D