  • 41. Data: 2004-05-18 06:09:20
    Temat: Re: Kanary a brak dokumentów
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > Przedstwaiciel kanarow juz sie wypowiedzial na ten temat, przeczytaj.

    I? Autorytet wykładni prawa ;)

    > Ja nie
    > mam obowiazku kanarowi udzielac danych na temat danych osobowych, mam
    > obowiazek udzielic tej informcji
    > policji a ona kanarowi .

    Masz obowiązek. To że nie ma sankcji tego nie zmienia.

    KG

  • 42. Data: 2004-05-18 07:43:11
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > W tym co Pan Marek wkleil nie ma napisane ze ja Musze udzielic takiej
    > informacji
    > Kanarowi, Kanarowi moze udzielic policja, a ja policji.

    Chyba jesteś zbyt tępy na takie dyskusje. Czego szukasz na tej grupie
    dyskusyjnej?

    Leszek

  • 43. Data: 2004-05-18 09:03:25
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : No więc własnie....nie wierz w to co czytasz w gazetach...Kiedys w
    "Fakcie"
    : wyczytałem ze kontroler ma obowiązek okazywać jakąś plakietkę z
    nazwiskiem.

    przepraszam bardzo, ale musi sie wylegitymowac

    teraz to bzdury pieprzysz.

    P.

  • 44. Data: 2004-05-18 09:03:51
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    poprawka: Ma obowiazek a nie prawo

  • 45. Data: 2004-05-18 09:05:08
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Przewoznik zmienia trase z powodu pasazera, pasazer wywoluje owa zmiane.
    :

    wystarczy ze z kanarem pojedzie do zajezdni a tam bedzie czekac policja.

    P.

  • 46. Data: 2004-05-18 09:06:02
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Istotnie, z bzdetami podobnymi do niektórych powyższych ciężko w ogole
    : dyskutowac....podobnie jak z chamskim gapowiczem.
    :
    :
    :
    dla Ciebie kazdy czlowiek ktory tepi chamskie zagrania jakimi Ty sie
    kierujesz to gapowicz?

    P.

  • 47. Data: 2004-05-18 09:07:23
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > nie zmienia faktu ze nie musze mu podawac danych, policjantowi podam,
    jak go
    : > przyprowadzi.
    : > Moge podac w jego obecnosci.
    : >
    :
    : Masz prawo.
    : Zobacz jeszcze w cenniku ile to kosztuje.
    :

    co w cenniku ?

    To ze nie podam mu danych?

    NIe za bardzo rozumiem

    P.

  • 48. Data: 2004-05-18 09:09:40
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Masz obowiązek. To że nie ma sankcji tego nie zmienia.

    nie mam.

    : KG
    :
    P.

  • 49. Data: 2004-05-18 09:18:03
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    W artykule <c8beub$erm$2@inews.gazeta.pl> poilkj napisal(a):

    > Ta dyskusja kto chce, a kto nie chce zmieniać trasy przejazdu już była.

    Naprawdę? W google nic nie mogę znaleźć.

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905

  • 50. Data: 2004-05-18 15:19:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poilkj wrote:

    > Dziś widziałem za to fajny widoczek. Ale nie w Polsce.
    > Pasażer w metrze nie miał biletu i wyszedł w kajdankach.

    ...a mogli zabić...
    (znacie ten kawał o Stalinie?)