  • 11. Data: 2003-03-13 22:13:59
    Temat: Re: KOMORNIK
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@w...onet.pl...

    > A jesli laptop sluzy do utrzymania sie?

    nie podlegają egzekucji na okres tygodnia

    art.829.4 k.p.c

    Sandra

  • 12. Data: 2003-03-13 22:14:59
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik huski <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...180.128.20...
    > "Sandra" <J...@w...pl> pisze w

    > a dobry zegarek i ubrania ? ;)

    ubrania nie ale na ten dobry zegarek :-) pewnie by się pokusił :-)

    Sandra

  • 13. Data: 2003-03-14 00:47:46
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b4qf8b$fl0$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

    > Użytkownik Monika <p...@c...ifj.edu.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b4q9g3$365$...@g...uci.agh.edu.pl...
    >
    > dlaczego ? jak możesz udowodnić ,że to jest twoje to nie widze zagrożenia

    Jak? Już kiedyś było ale nie doszukałem się odpowiedzi - nad wyraz rzadko
    wystawia się faktury imienne, a sam fakt posiadania nieimmiennego
    dokumentu kupna nie jest przecież takim dowodem.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2003-03-14 09:21:36
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:i...@z...router...
    > Jak?

    rachuneczek uproszczony ale imienny ...

    Już kiedyś było ale nie doszukałem się odpowiedzi - nad wyraz rzadko
    > wystawia się faktury imienne, a sam fakt posiadania nieimmiennego
    > dokumentu kupna nie jest przecież takim dowodem.

    zgadza się ale można poprosić tylko problem w tym, że z reguły nie zwracamy
    na to uwagi ...trudno przewidziec,że taka przezorność może nam się kiedyś
    przydać ...

    Sandra

  • 15. Data: 2003-03-14 09:36:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Monika <p...@c...ifj.edu.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b4pr2h$fhf$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > ...czy
    >
    > :-) może wszystko chyba ,że udokumentujesz to rachunkami ,ze jest to twoja
    > własność ...
    >
    > Sandra

    Czy dobrze Sandro zrozumialem ?

    Ktos wynajmuje mieszkanie i ma tam WSZYSTKO swoje, ma umowe najmu.

    I teraz przychodzi kmornik i ja mam miec rachunki sprzed 15 lat meble ?

    Chyba jakas nadinterpretacja.

    Boguslaw

  • 16. Data: 2003-03-14 09:56:48
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4s7nt$cac$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Czy dobrze Sandro zrozumialem ?
    >
    > Ktos wynajmuje mieszkanie i ma tam WSZYSTKO swoje, ma umowe najmu.
    >
    > I teraz przychodzi kmornik i ja mam miec rachunki sprzed 15 lat meble ?
    >
    > Chyba jakas nadinterpretacja.

    nie bo jest to nienormalne ale żyjemy w takim państwie ,że jak nie
    udowodnisz to mozesz pożegnać sie niekiedy z cennymi rzeczami i dobrze o tym
    oboje wiemy a osoba wprowadzająca się na takie mieszkanie raczej w nie jak
    jest rozsądna nie dotuje a gdy już to na jakieś nowe rzeczy posiada dowód
    lub świadków ,że jest to jej własnością a tym samym może wtedy zwrócić sie o
    zwrot tych rzeczy...

    Sandra

  • 17. Data: 2003-03-14 10:51:19
    Od: "Monika" <p...@c...ifj.edu.pl>

    > lub świadków ,że jest to jej własnością a tym samym może wtedy zwrócić sie
    > zwrot tych rzeczy...

    znaczy ze jak ktos potwierdzi ze to sa twoje a nie wlasciciela mieszkania
    rzeczy to musza ci je zwrocic??

    Monika

  • 18. Data: 2003-03-14 11:08:34
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Monika <p...@c...ifj.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4sc8o$8jd$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > znaczy ze jak ktos potwierdzi ze to sa twoje a nie wlasciciela mieszkania
    > rzeczy to musza ci je zwrocic??

    nie to nie tak ;-) składasz skarge na czynności komornika z wnioskiem o
    zwrot rzeczy należącej do Ciebie i wskazujesz świadków na to , że rzeczy są
    Twoją własnością ... i sąd po odebraniu przyrzeczenia wyda orzeczenie czy
    należy wydać rzecz ...

    Sandra

  • 19. Data: 2003-03-14 11:24:41
    Od: "Monika" <p...@c...ifj.edu.pl>

    no ale jednak troche sprawiedliwosci jednak jest, bo liczy sie jednak slowo
    pod przysiega a nie tylk owidzimisie sadu...chociaz pewnie jak bedzie chcial
    to i nie uzna tych przyrzeczen albo co innego ...

    M.

  • 20. Data: 2003-03-14 12:20:24
    Temat: Odp: KOMORNIK
    Od: "Adam" <b...@i...pl>

    Użytkownik Sandra <J...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4s92i$es6$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > lub świadków ,że jest to jej własnością a tym samym może wtedy zwrócić sie

    Nie jestem prawnikiem ale wynaje mi sie,a nawet mam pewnosc ze nie masz
    racji.Troche inaczej wyglada kwestia w przypadku stawiajacej to pytanie
    Moniki,bo ona stwierdzila ze nie posiada umowy najmu i wtedy rzeczywiscie ze
    to sa jej rzeczy musi udowodnic poprzez rachunki lub swiadkow.Natomiast
    jesli przykladowo wynajmuje mieszkanie na umowe najmu to komornik nie ma
    nawet prawa wejscia do wynajmowanego przeze mnie mieszkania,chyba ze
    zadluzenie dotyczy mnie samego.Co najwyzej to ma prawo wejsc na komorne
    ktore zamiast wlascicielowi bede placil komornikowi.Jesli nadal twierdzisz
    ze komornik ma prawo zrobic zajecie na rzeczach wynajmijacego na umowe
    wynajmu mieszkanie za wierzytelnosci wlasciciela mieszkania to przedstaw
    konkretnie w oparciu o jakie przepisy prawa.To prawda ze Polska nie jest
    normalnym krajem,ale na Boga nie siejmy paniki i nie robmy z igiel
    widlow:-).
    Pozdrawiam
    Adam