    From: "Adam" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: KOMORNIK
    Date: Fri, 14 Mar 2003 13:20:24 +0100

    Użytkownik Sandra <J...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4s92i$es6$...@a...dialog.net.pl...

    > nie bo jest to nienormalne ale żyjemy w takim państwie ,że jak nie
    > udowodnisz to mozesz pożegnać sie niekiedy z cennymi rzeczami i dobrze o
    tym
    > oboje wiemy a osoba wprowadzająca się na takie mieszkanie raczej w nie jak
    > jest rozsądna nie dotuje a gdy już to na jakieś nowe rzeczy posiada dowód
    > lub świadków ,że jest to jej własnością a tym samym może wtedy zwrócić sie
    > zwrot tych rzeczy...
    >
    > Sandra

    Nie jestem prawnikiem ale wynaje mi sie,a nawet mam pewnosc ze nie masz
    racji.Troche inaczej wyglada kwestia w przypadku stawiajacej to pytanie
    Moniki,bo ona stwierdzila ze nie posiada umowy najmu i wtedy rzeczywiscie ze
    to sa jej rzeczy musi udowodnic poprzez rachunki lub swiadkow.Natomiast
    jesli przykladowo wynajmuje mieszkanie na umowe najmu to komornik nie ma
    nawet prawa wejscia do wynajmowanego przeze mnie mieszkania,chyba ze
    zadluzenie dotyczy mnie samego.Co najwyzej to ma prawo wejsc na komorne
    ktore zamiast wlascicielowi bede placil komornikowi.Jesli nadal twierdzisz
    ze komornik ma prawo zrobic zajecie na rzeczach wynajmijacego na umowe
    wynajmu mieszkanie za wierzytelnosci wlasciciela mieszkania to przedstaw
    konkretnie w oparciu o jakie przepisy prawa.To prawda ze Polska nie jest
    normalnym krajem,ale na Boga nie siejmy paniki i nie robmy z igiel
    widlow:-).
    Pozdrawiam
    Adam