  • 1. Data: 2003-03-13 12:12:28
    Temat: jaka umowa o prace?
    Od: "Heaven83" <H...@i...pl>

    Mam pytanie: jesli chce kupic mieszkanie z ksiazecki mieszkaniowej i
    potrzebuje wziasc kredyt hipoteczny jaka obowiazuje mne umowa o prace?

    Pozdrawiam
    H...@i...pl

  • 2. Data: 2003-03-13 12:51:03
    Temat: Re: jaka umowa o prace?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 13 Mar 2003 13:12:28 +0100, "Heaven83"
    <H...@i...pl> zakodował:

    >Mam pytanie: jesli chce kupic mieszkanie z ksiazecki mieszkaniowej i
    >potrzebuje wziasc kredyt hipoteczny jaka obowiazuje mne umowa o prace?

    A bez metafor?
    Pewnie taka, jaką podpisałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-13 13:22:10
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Mam pytanie: jesli chce kupic mieszkanie z ksiazecki mieszkaniowej i
    > potrzebuje wziasc kredyt hipoteczny jaka obowiazuje mne umowa o prace?

    Jak ja ci bede dawał ten kredyt to ci powiem.

    mer