  • 1. Data: 2003-03-13 08:20:01
    Temat: Zawarcie umowy - Era
    Od: "Doman" <F...@Y...Ass>

    Witam.
    Chcial bym zawrzec umowe z Era o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych.
    Jestem pelnoletni i ucze sie w szkole sredniej(liceum).
    Na stronie wyczytalem iz potrzebuje 2 dowodow tozsamosci(z tym nie ma problemu)
    oraz dodatkowo zaswadczenie o
    pracy(http://www.era.pl/cgi-bin2/moja/index.php?id=d
    okumm1). Jako iz jestem
    uczniem nie pracuje. Jak to wyglada w takim przypadku ? Chcial bym zapisac
    telefon na siebie(umowe), lecz nie widze wyjscia jak tylko pojscie z rodzicem
    ktory posiadac bedzie takie zaswiadczenie lub dowod wpaty na ZUS i umowe zawrzec
    na niego.
    Da sie zrobic by umowa byla na mnie ? Jak wszystko bedzie wygladac ?
    --
    Pozdrawiam, Doman.

    "Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka
    cisza."

    DomansMail<At>Gazeta<Dot>Pl

  • 2. Data: 2003-03-13 10:03:17
    Temat: Re: Zawarcie umowy - Era
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b4pf2s$l0r$1@news.polbox.pl>, Doman wrote:
> [...]
    > na niego.
    > Da sie zrobic by umowa byla na mnie ? Jak wszystko bedzie wygladac ?

    To chyba raczej pytanie do Ery.
    Kiedyś była kaucja - coś ze 2tyś.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-03-13 10:36:45
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Doman" <F...@Y...Ass> wrote in message

    > Da sie zrobic by umowa byla na mnie ? Jak wszystko bedzie wygladac ?

    Nie powinienes tych pytan kierowac do nas, tyko do BOKu Ery, bo tu nie
    chodzi o prawo, tylko o praktyke operatora. Prawnie nic nie stoi na
    przeszkodzie, aby zawarli z Toba umowe, lecz na pewno tego nie zrobia, bo
    nie masz dochodów, wiec niby z czego bedziesz placil? Albo rodzice albo
    Tak-Tak.

    Depi.

    PS. Czemu Era? Sa kiepscy...

  • 4. Data: 2003-03-13 10:47:46
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PS. Czemu Era? Sa kiepscy...

    :-))))

    HaNkA

    PS. A JuNiOr juz za 8 dni:-))

  • 5. Data: 2003-03-13 10:59:30
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    nie wiem jak jest teraz ale kiedys bylo tak ze zaswiadczenia z pracy zadali
    od pracujacych a uczniowie i studenci mogli normalnie zawrzec umowe tylko na
    podstawie tych dwoch dowodow - ale dowiedz sie jak jest teraz

    pozdrawiam
    Gosia

  • 6. Data: 2003-03-13 11:42:15
    Od: "Doman" <F...@Y...Ass>

    Ok juz dowiedzialem sie jak.
    Proste mam konto w banku, moge karte obciazyc.
    Dzieki za pomoc i sorka za jak sie okazuje OT.

  • 7. Data: 2003-03-13 12:49:57
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    a może juniorka? ono może zrobić dużą niespodziankę. i przyjdzie przed lub
    po terminie.

    mojemu pierwszemu tak się spieszyło że miesiąc wcześniej przyszedł i tak mu
    zostało do dnia dzisiejszego we wszystkim chce być szybszy lub pierwszy
    :-)))

    Stan_Z
    Życzę wam udanego rozwiązania.

  • 8. Data: 2003-03-13 13:19:57
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a może juniorka? ono może zrobić dużą niespodziankę. i przyjdzie przed lub
    > po terminie.

    JuNiOrKa zostala wykluczona juz w 5mcu ciązy więc jest to JuNiOr:-)) A jesli
    chodzi o jego przyjscie na swiat to ma zakaz wychodzenia do niedzieli
    wlacznie bo dzis jade sobie na weekend do Chorzowa i nie chce mi sie wracac
    80km tylko po to aby dzidzia byla urodzona w CKMK:-)))

    > mojemu pierwszemu tak się spieszyło że miesiąc wcześniej przyszedł i tak
    mu
    > zostało do dnia dzisiejszego we wszystkim chce być szybszy lub pierwszy
    > :-)))

    No mój juz na miesiac wczesniej nie ma szans. Na miesiac spoznienia nie
    pozwolą mu lekarze wiec raczej go urodzę terminowo:-)))

    > Życzę wam udanego rozwiązania.

    Damy sobie radę. W koncu jestesmy ReDhUnTeRs:-)))

    HaNkA & AnGeL

  • 9. Data: 2003-03-13 20:02:03
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> wrote in message

    > PS. A JuNiOr juz za 8 dni:-))

    Wow! I jak sie czujesz? I dlaczego juz nie AnGeL? I znalazlas bardziej
    pyskatego prawnika, czy zostaje Marcin? ;-)))

    Depi.

  • 10. Data: 2003-03-16 15:59:17
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    > Wow! I jak sie czujesz?

    Czuję sie kwitnąco:-))

    > I dlaczego juz nie AnGeL?

    AnGeL to nadal imie wybrane ale w USC niestety trzeba bedzie podac jakieś
    inne:-))

    > I znalazlas bardziej
    > pyskatego prawnika, czy zostaje Marcin? ;-)))

    Jak do tej pory jestes patronem mojego synka:-)))

    HaNkA & AnGeL