  • 1. Data: 2010-03-09 08:34:44
    Temat: Jaki NIP
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Otrzymałem świadectwo pracy. Były pracodawca wyrejestrował się jako podatnik
    w czasie sprawy sądowej (nie posiada już nipu, którego używał jak byłem
    zatrudniony), natomiast używa nipu organu załozycielskiego. Na świadectwie
    pracy pojawiła się NIP, którego już nie ma a nie obecny - czy jest to
    prawidłowa sytuacja?

  • 2. Data: 2010-03-09 08:40:11
    Temat: Re: Jaki NIP
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > jak byłem zatrudniony), natomiast używa nipu organu załozycielskiego. Na
    > świadectwie pracy pojawiła się NIP, którego już nie ma a nie obecny -

    A do czego ci potrzebny na swiadectwie pracy NIP pracodawcy?

    NIP jest potrzebny dla urzedu skarbowego zeby zgnoic podatnika tylko i
    wylacznie.

  • 3. Data: 2010-03-09 08:40:16
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    > byłem zatrudniony), natomiast używa nipu organu załozycielskiego. Na
    > świadectwie pracy pojawiła się NIP, którego już nie ma

    A jaki był NIP ważny w momencie Twojego faktycznego zakończenia świadczenia
    pracy?

  • 4. Data: 2010-03-09 08:55:43
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jaki był NIP ważny w momencie Twojego faktycznego zakończenia
    > świadczenia pracy?
    Ten wymieniony na świadectwie pracy.

  • 5. Data: 2010-03-09 08:56:42
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "wirefree" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A do czego ci potrzebny na swiadectwie pracy NIP pracodawcy?
    >

    > NIP jest potrzebny dla urzedu skarbowego zeby zgnoic podatnika tylko i
    > wylacznie.

    Komornik nie może nic wyrwać od dziadów przez ten manewr - jakby użyli NIPu
    organu....może

  • 6. Data: 2010-03-09 08:59:35
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Ten wymieniony na świadectwie pracy.

    No to w czym widzisz problem? Świadectwo pracy identyfikuje (m.in. przez
    NIP) pracodawcę, u którego wykonywałeś pracę, dlaczego miałoby być
    oznaczenie podmiotu, u którego nie pracowałeś...?

  • 7. Data: 2010-03-09 08:59:36
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Marcin pisze:

    > Użytkownik "wirefree" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Komornik nie może nic wyrwać od dziadów przez ten manewr - jakby użyli
    > NIPu organu....może

    :):):):)

    morze jest szerokie i glebokie

  • 8. Data: 2010-03-09 09:02:10
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał
    > Komornik nie może nic wyrwać od dziadów przez ten manewr - jakby użyli
    > NIPu organu....może

    Jaką formę prawną miała firma, w której pracowałeś?

  • 9. Data: 2010-03-09 09:12:29
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    > Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał
    >
    > Jaką formę prawną miała firma, w której pracowałeś?
    Była to jednostka szkoleniowa założona przez stowarzyszenie.Miała własny
    NIP, Regon dwuczłonowy jak filia stowarzyszenia, własny statut, oczywiście
    wpis do ewidencji jednostek szkoleniowych...

  • 10. Data: 2010-03-09 10:47:05
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 09:59:35 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > No to w czym widzisz problem?

    W egzekucji odszkodowań etc.?

    > Świadectwo pracy identyfikuje (m.in. przez NIP) pracodawcę,

    Który teraz "wyparował" :)

    > dlaczego miałoby być oznaczenie podmiotu, u którego
    > nie pracowałeś...?

    No nie powinno być innego niż pracodawcy. Ale pracodawca znikł, czyż
    założyciel tej firmy co "wyparowała" nie ponosi odpowiedzialności? Przecież
    to "firma-córka".