  • 1. Data: 2010-03-09 08:42:54
    Temat: instytucja jako sąsiad
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    Wiatr nawiewa mi na podwórko liście z terenu sąsiadującej z moim
    podwórkiem instytucji (leżą tam od jesieni 2008). Na moim podwórku nie
    mam drzew. Zarządcy terenu instytucji mnie wysyłają na drzewo twierdząc,
    że ich to nie obchodzi (pytałem po ludzku, czy w planach na rok 2010
    mają uprzątnięcie tego śmiecia).

    Pytanie: czy będzie legalnym działaniem przesypywanie owych liści przez
    płot na teren owej instytucji? Mam już dość sprzątania cudzych śmieci
    zasyfiających mi moje podwórko i płacenia za ich wywóz.

  • 2. Data: 2010-03-09 09:01:45
    Temat: Re: instytucja jako sąsiad
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > płot na teren owej instytucji? Mam już dość sprzątania cudzych śmieci
    > zasyfiających mi moje podwórko i płacenia za ich wywóz.

    Mozesz ewentualnie zainstalowac dmuchawe zeby wydmuchiwala liscie na ich
    teren ale wtedy moga miec do ciebie pretensje ze zasmiecasz ich teren
    liscmi ktore przeciez spadly na twoja posesje.

  • 3. Data: 2010-03-09 10:50:09
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 10:01:45 +0100, wirefree napisał(a):

    > Mozesz ewentualnie zainstalowac dmuchawe zeby wydmuchiwala liscie na ich
    > teren

    :)

    > ale wtedy moga miec do ciebie pretensje ze zasmiecasz ich teren
    > liscmi ktore przeciez spadly na twoja posesje.

    heheheh :))))
    więc jak mi ktoś wjedzie na mój grunt i zrzuci 5 cystern jakiegoś syfu, czy
    śmieci - to mam po prostu zamówić jakiś transport i na swój koszt je
    odwieść i zutylizować?

  • 4. Data: 2010-03-09 10:55:53
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    Może KC art. 144 miałby tu zastosowanie.

    --
    Krzysztof

  • 5. Data: 2010-03-09 11:55:58
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 9 Mar, 11:50, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > heheheh :))))
    > więc jak mi ktoś wjedzie na mój grunt i zrzuci 5 cystern jakiegoś syfu, czy
    > śmieci - to mam po prostu zamówić jakiś transport i na swój koszt je
    > odwieść i zutylizować?

    Dokladnie tak jak w artykule ponizej:

    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,104524,7580
    863,Chce_obciazyc_gmine__bo_zasypala_go_sniegiem.htm

  • 6. Data: 2010-03-09 18:38:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

    Ja bym powiadomił STraż Miejską, że mają nieposprzątane podwórko.

  • 7. Data: 2010-03-09 21:48:50
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    VoyteG pisze:

    > Dokladnie tak jak w artykule ponizej:
    >
    > http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,104524,7580
    863,Chce_obciazyc_gmine__bo_zasypala_go_sniegiem.htm

    "Mariusz Smoliński, rzecznik prezydenta Słupska, powiedział, że miasto
    nie poczuwa się do obowiązku zapłaty słupszczaninowi. - A kto udowodni
    nam, że to nasz śnieg? Przecież nie jest podpisany - powiedział."

    Czyli jezeli ktos wysika sie na glowe panu Smolinskiemu, to nie musi sie
    poczuwac do odpowiedzialnosci bo mocz nie jest podpisany?

    pozdr
    PG

  • 8. Data: 2010-03-09 22:04:29
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    W dniu 2010-03-09 22:48, grzeda pisze:

    > Czyli jezeli ktos wysika sie na glowe panu Smolinskiemu, to nie musi sie
    > poczuwac do odpowiedzialnosci bo mocz nie jest podpisany?

    Jest. Zawiera DNA.
    M.