  • 1. Data: 2010-03-09 07:50:54
    Temat: [pyt]problem - sasiad
    Od: nanotrapped <n...@g...com>

    witam
    chcialbym sie spytac tutaj na grupie zanim podejme jakiekolwiek
    dzialania tym kierunku. mianowicie mieszkam w domu wielorodzinnym w
    ktorym jeden z mieszkanow caly czas sie awanturuje. dodatkowo pod
    wplywem alkoholu przygotowywuje sobie rozne narzedzia (siekiera,
    tasak, noz) ktore kladzie w widocznym miejscu abym je mogla zauwazyc w
    celu zastraszenia (lecz nie grozi nimi). zglaszajac sprawe na policji
    policja moze przyjechac a on moze stwierdzic ze siekiere zostawil
    sobie w tym miejscu przez przypadek, etc.
    1. w jaki sposob policja odbierze takie zawiadomienie - czy spisza
    jakis protokol nic nie robiac dodatkowego a sasiada tylko rozwscieczy
    taka sytuacja czy texz moga skierowac sprawe do prokuratury
    2. czego mam zadac i wymagac od policji - kopia notatki po
    interwencji, etc
    3. jakies uwagi dotyczace sposobu rozwiazania tej sytuacji

    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-09 16:30:03
    Temat: Re: problem - sasiad
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Mar 9, 7:50 am, nanotrapped <n...@g...com> wrote:
> [...]
    > interwencji, etc
    > 3. jakies uwagi dotyczace sposobu rozwiazania tej sytuacji

    podejdz i poloz kolo jego tasaka swoj - wiekszy tasak, swoj - wiekszy
    noz i swoja - wieksza siekiera.

    :)