  • 11. Data: 2005-10-11 14:15:55
    Temat: Re: Jak zmusic uczelnie do wydania dyplomu ?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    badzio wrote:
    > 1. Student w terminie 17 dni od daty egzaminu dyplomowego powinien
    > uregulować wszystkie zobowiązania wobec uczelni.

    OK. Powinien, a jak nie ureguluje, to są odpowiednie organy (sądy etc.)
    które pomogą uczelni to wyegzekwować.

    > jest to sposob weryfikacji przed tzw pójściem
    > studenta w swiat.

    Rozumiem że przez te 17 dni student jest trzymany w zamnięciu na uczelni,
    żeby nie poszedł w świat :)

    > 2. Student ma prawo otrzymać dyplom ukończenia studiów w terminie 30 dni
    > od daty egzaminu dyplomowego, pod warunkiem spełnienia wymagań zawartuch
    > w ust.1.
    > i nie jest to sprzeczne z prawem gdyż regulamin trafil do ministerstwa
    > edukacji."

    Czyli "Okradłem cię, ale jest to zgodne z prawem, gdyż opis pobicia poszedł
    do Ministerstwa Finansów"

    Rozporządzenie mówi, że uczelnia dyplom wydać musi, regulamin że nie musi =>
    zgodny z prawem ten regulamin nie jest. Minister zapewne z automatu
    zatwierdził ten regulamin (nie wczytując się w Dzienniki Ustaw na kilka lat
    wstecz), bo nikt mu (jeszcze?) nie zasugerował porównania powyższego punktu
    z §7 rozporządzenia (uwaga: przekaz podprogowy ;) .

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 12. Data: 2005-10-11 16:20:37
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Paweł Sakowski wrote:
    > Czyli "Okradłem cię, ale jest to zgodne z prawem, gdyż opis pobicia
    > poszedł do Ministerstwa Finansów"
    Tfu, kradzieży, nie pobicia oczywiście.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>