  • 1. Data: 2005-10-06 10:24:17
    Temat: Bieda idzie oj bieda
    Od: "Łukasz Chmura" <lukasz.chmura@_wytnij_zuhpartner.pl>

    W nawiązaniu do tego co pisałem wcześniej.

    Po wczorajszych giełdowyh spadkach (-1,8% na WIG 20) dzisiaj mamy
    kolejny dowód na wyjątkową kompetencje przyszłego Premiera i wygranego w
    wyborach ugrupowania. Rynek kapitałowy wystawia KOLEJNA LAURKĘ - 2,30% NA
    WIG20.

    Osobom nie będącym w temacie przypomnę, że podobnie reagował rynek kiedy
    rządy obejmowała AWS. Skończyło sie na wzroście PKB 0,02% i giełdowej
    bessie przez cały okres ich rządów

    pozdrawiam
    Łukasz Chmura

  • 2. Data: 2005-10-06 14:45:14
    Temat: Re: Bieda idzie oj bieda
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Łukasz Chmura napisał(a):
> [...]
    >
    > Osobom nie będącym w temacie przypomnę, że podobnie reagował rynek kiedy
    > rządy obejmowała AWS. Skończyło sie na wzroście PKB 0,02% i giełdowej

    Na g. 16:40 najbardziej się naszego premiera przestraszyły dziś Czechy.
    Spadło tam o 4,5 %. Norwegia też się boi PISu - spadek 4,1%. Japonia już
    się wczoraj przestraszyła - minus 2 % :-). Węgry dziś minus 3%. A w
    Rosji Kaczor wywołał krach - minus 7%. W reszcie Europy minus 1-2% . I
    to jeszcze przed wyborami prezydenckimi :-)))

  • 3. Data: 2005-10-07 11:20:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    gogo napisał(a):

> [...]
    > Rosji Kaczor wywołał krach - minus 7%. W reszcie Europy minus 1-2% . I
    > to jeszcze przed wyborami prezydenckimi :-)))

    jak nic bedzie z tego wojna... :)