  • 1. Data: 2005-10-06 11:21:25
    Temat: BUS - Bilet miesieczny
    Od: "XEROX" <falfamen[wytnij]@interia.pl>

    Witam,
    Dojezdzam do szkoly busem (odleglosc ok30km). Od wrzesnia przewoznik zmienil
    zasady dot. bieletu miesiecznego. Od tej pory mozna w ramach biletu jezdzic
    od poniedzialku do piatku tam i z powrotem (2kursy). Pasazer dostaje bilet
    (paragon fiskalny + "wkladke" w postaci wydrukowanego bloczka z zaznaczonymi
    dniami miesiaca ) Codziennie kierowca skresla na tej "wkladce" odbyty kurs..
    Moje pytania:
    1. Czy przewoznik moze tak zrobic ze bilet miesieczny jest wazny tylko od
    poniedzialku do piatku (bez soboty i niedzieli) tylko na 2 kursy? Jakie
    przepisy to reguluja?
    2. Czy jest jakis przepis ktory reguluje wysokosc oplat za przejazdy
    przewoznikow np. ja place 85zl za bilet miesieczny szkolny -
    odleglosc -30km..
    Prosze o pomoc...

  • 2. Data: 2005-10-06 12:39:41
    Temat: Re: BUS - Bilet miesieczny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "XEROX" <falfamen[wytnij]@interia.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Czy przewoźnik może tak zrobić ze bilet miesięczny jest ważny
    tylko od
    > poniedziałku do piątku (bez soboty i niedzieli) tylko na 2 kursy?
    Jakie
    > przepisy to regulują?

    Żadne przepisy tego nie regulują. Po prostu jest to wzajemna umowa.
    Mógł by uznać, ze sprzedaje 4 przejazdy dziennie. Sprzedał 2. możesz
    nie kupić u niego biletu i jechać alternatywnym środkiem transportu.

    > 2. Czy jest jakiś przepis który reguluje wysokość opłat za przejazdy
    > przewoźników np. ja place 85zl za bilet miesięczny szkolny -
    > odległość -30km..

    Nie ma.