  • 1. Data: 2005-10-06 12:00:26
    Temat: Jak zmusic uczelnie do wydania dyplomu ?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Chca wypisana obiegowke, jednak ta zaginala oczekujac w ostatniej katedrze
    na wpis.
    Nie mam teraz czasu i mieszkam troche daleko by zdobywac wszystkie wpisy od
    nowa i nie widze w ogole sensu istnienia tej obiegowki chetnie im nawet
    zaplace za wszelkie nawet wymyslone roszczenia ale potrzebuje swoj dylom.
    JEst jakas droga zmuszenia ich do wydania dyplom bez obiegowki ???
    Z gory dzieki i pozdrawiam
    Chodzi o Politechnike Gdanska wydz. Arch.

  • 2. Data: 2005-10-06 12:54:19
    Temat: Re: Jak zmusic uczelnie do wydania dyplomu ?
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Robcio napisał(a):

    > ale potrzebuje swoj dylom

    co to jest dylom? :-)

    A tak na poważnie, to Ty masz dobrze , ja to mam prejebanu, promotor
    powiedział że nie prowadzi już pracy i kropka. No comment. Teraz będzie
    spotkanie z Dyrektorem ds Dydaktyki . Politechnika Łódzka

    Co do twojej sprawy to pewnie regulują to przepisy wewnętrzne tej
    politechniki. Poproś znajomego zeby to załatwił jeśli możesz a
    politechnikę żeby wysłała dyplom poleconym do Ciebie.

    Adam

  • 3. Data: 2005-10-07 10:57:30
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Robcio wrote:
    > JEst jakas droga zmuszenia ich do wydania dyplom bez obiegowki ???

    Minęło 30 dni od egzaminu dyplomowego? Jeśli tak, to zażądaj (na piśmie)
    wydania dyplomu, a dla zmotytowania wystosuj jeszcze skargę do Ministra
    Edukacji Narodowej (z doświadczenia wiem, że ten szybko działa).

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 4. Data: 2005-10-07 11:16:08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Minęło 30 dni od egzaminu dyplomowego? Jeśli tak, to zażądaj (na piśmie)
    > wydania dyplomu, a dla zmotytowania wystosuj jeszcze skargę do Ministra
    > Edukacji Narodowej (z doświadczenia wiem, że ten szybko działa).
    A moglbys podac jakis paragraf, podstawe prawna, zeby to umiesci w tym
    pismie do dziekanatu? Coby lepsze wrazenie zrobilo:)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-10-07 12:42:06
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Minęło 30 dni od egzaminu dyplomowego? Jeśli tak, to zażądaj (na piśmie)
    > wydania dyplomu, a dla zmotytowania wystosuj jeszcze skargę do Ministra
    > Edukacji Narodowej (z doświadczenia wiem, że ten szybko działa).

    Jezu Gdyby to prawda byla i prawnie zgodna z prawem to ze szczescia bym
    kwiczal !

    Jestes pewny ze nie maja podstaw do obrony ?

  • 6. Data: 2005-10-07 13:36:29
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Robcio wrote:

    > Jezu Gdyby to prawda byla i prawnie zgodna z prawem to ze szczescia bym
    > kwiczal !
    >
    > Jestes pewny ze nie maja podstaw do obrony ?

    Rozporządzenie MENiS w sprawie dokumentacji przebiegu studiów. Ostatnio było
    zmieniane, Dz.U. 2000 nr 81 poz. 907 albo Dz.U. 2005 nr 149 poz. 1233 w
    zależności od daty egzaminu, różnice są mało istotne.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 7. Data: 2005-10-07 13:42:14
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    badzio wrote:
    > A moglbys podac jakis paragraf, podstawe prawna, zeby to umiesci w tym
    > pismie do dziekanatu? Coby lepsze wrazenie zrobilo:)

    Wzór poszedł na priv.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 8. Data: 2005-10-07 14:04:31
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Wzór poszedł na priv.
    Dzieki:)
    A czy to sie tyczy tylko obiegowki czy np legitymacji tez?;)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2005-10-07 14:42:48
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    badzio wrote:
    > A czy to sie tyczy tylko obiegowki czy np legitymacji tez?;)

    Nie rozumiem pytania. Mowa była o tym jak dostać dyplom. Zresztą odpowiedź
    na pytanie pewnie znajdziesz w w/w rozporządzeniu.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 10. Data: 2005-10-10 06:38:06
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Nie rozumiem pytania. Mowa była o tym jak dostać dyplom. Zresztą odpowiedź
    > na pytanie pewnie znajdziesz w w/w rozporządzeniu.
    Juz niewazne, bo sam sobie w tym rozporzadzeniu przeczytalem;)
    Ale teraz... wyartykulowalem swoje watpliwosci na forum samorzadu mojej
    uczelni... oto odpowiedz Rady Studentow:
    "hm no wiec jezeli jakiejs sprawy nie reguluja przepisy wyzszego rzedu
    (tzn ustawy lub rozporzadzenia) to reguluje to np regulamin studiow.
    tak wiec paragraf 38 regulaminu studiow na PŁ mówi:
    1. Student w terminie 17 dni od daty egzaminu dyplomowego powinien
    uregulować wszystkie zobowiązania wobec uczelni.
    a takim zobowiązaniem jest właśnie obiegówka i sprawdzenie czy gdzieś z
    czyms nie zalegamy ?? np opłaty bądz ksiazki w bibl. czy to jest dobre,
    czy złe cięzko stwierdzic. jest to sposob weryfikacji przed tzw pójściem
    studenta w swiat.
    a łamaniem prawa to napewno nie jest. bo nie jest to sprzeczne z ustawa.
    czego prawo nie zabrania to jest dozwolone.
    a jeszcze jedno ten sam paragraf dalej mówi:
    2. Student ma prawo otrzymać dyplom ukończenia studiów w terminie 30 dni
    od daty egzaminu dyplomowego, pod warunkiem spełnienia wymagań zawartuch
    w ust.1.
    i nie jest to sprzeczne z prawem gdyż regulamin trafil do ministerstwa
    edukacji."
    (caly watek na http://www.samorzad.p.lodz.pl/forum/viewtopic.php?t=
    904)
    Czy w tym przypadku uczelnia ma prawo domagac sie obiegowki? Czy
    obiegowka jest zobowiazaniem wobec uczelni?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl