  • 1. Data: 2005-10-06 12:28:18
    Temat: przesluchanie w innym sadzie
    Od: "Beata" <f...@p...onet.pl>

    moja mama sadzi sie z moim ojcem o majatek( jest to sprawa o podzial majatku)
    sad wezwal ostatnio jako swiadkow mojej mamy rodzicow ( babcie i dziadka).

    niestety moji dziadkowie sa juz starszymi osobami takze schorowanymi i nie
    mieszkaja w mojej miejscowosci(Olsztyn) tylko na wsi kolo Bialegostoku
    odleglej o 250 km od Olsztyna.

    moja mama dowiedziala sie ze istnieje mozliwosc przesluchania ich w sadzie w
    Bialymstoku. Musimy tylko napisac odpowiednie pismo w tej sprawie do sadu w
    Olsztynie.

    niestety ni ewiemy jak mialoby to pismo wygladac co w nim zawrzec. dlatego
    zwracam sie z prosba do kogos kto moze juz to pisal lub wie jak pisze sie
    takiego typu pisma o jakies wskazowki lub moze podanie strony internetowej
    gdzie jest wzor takiego pisma

    za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziekuje

  • 2. Data: 2005-10-06 19:48:30
    Temat: Re: przesluchanie w innym sadzie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Beata napisał(a):
    > niestety ni ewiemy jak mialoby to pismo wygladac co w nim zawrzec.

    Piszesz do sądu czego chcesz i dlaczego chcesz żeby tak było. To nic
    trudnego :)

    KG