  • 1. Data: 2004-06-07 07:14:36
    Temat: Jak ustalić skład osobowy SC ?
    Od: p...@p...onet.pl

    1. Znam nazwę
    2. Znam NIP
    3. Znam nazwisko dwóch wspólników

    (UM - ewid. dział gosp. sprawdza dwa znane mi nazwiska, jeden jednak wpis
    wykreślony zatem SC jednoosobowa została, więc szukam dalej)

    (ZUS - nie udzieli mi informacji bo dane osobowe itd.)

    Jakieś pomysły ?

  • 2. Data: 2004-06-07 07:21:59
    Temat: Re: Jak ustalić skład osobowy SC ?
    Od: "ape" <a...@p...fm>

> [...]
    > wykreślony zatem SC jednoosobowa została, więc szukam dalej)
    >
    > (ZUS - nie udzieli mi informacji bo dane osobowe itd.)

    rutkowski

    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2004-06-07 07:39:23
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 7 Jun 2004 09:14:36 +0200, p...@p...onet.pl naskrobał(a):

> [...]
    > wykreślony zatem SC jednoosobowa została, więc szukam dalej)
    >
    > (ZUS - nie udzieli mi informacji bo dane osobowe itd.)

    Kup od nich cokolwiek - na fakturze powinny być nowe dane.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-06-07 07:43:40
    Od: p...@p...onet.pl

    > Dnia 7 Jun 2004 09:14:36 +0200, p...@p...onet.pl naskrobał(a):

    > Kup od nich cokolwiek - na fakturze powinny być nowe dane.

    Dobry pomysł, ale nie sprzedają raczej rzeczy w przedziale cenowym, któremu
    mógłbym sprostać.

    Swoją drogą właśnie ustaliłem inne miejsce prowadzenia działalności
    gospodarczej przez SC, telefonowałem do urzędu gminy w tym miejscu z prosbą o
    ustalenie składu osobowego po nazwie, i usłyszałem że Pani mi pomożę tylko
    muszę jej podać albo nazwiska wspólników, albo numery pod którymi są wpisani ;))

  • 5. Data: 2004-06-07 07:50:06
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    spółka cywilna jednoosobowa nie istnieje -jeżeli w zapisie UM wykreślono
    wspólnika to ten drugi prowadzi działalność tylko jako osoba fizyczna
    lub zapomniano wykreslić tego wpisu .

    masz nazwę ,nazwiska i nip sprawdż regon -jest publiczny

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 6. Data: 2004-06-07 07:58:10
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > lub zapomniano  wykreslić tego wpisu .
    >
    > masz nazwę ,nazwiska i nip sprawdż regon -jest publiczny

    OK REGON załóżmy że sprawdze i co dalej ?

  • 7. Data: 2004-06-07 08:10:52
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    > OK REGON załóżmy że sprawdze i co dalej ?
    >
    > --

    wszystko zależ po co zbierasz te informacje
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 8. Data: 2004-06-07 08:13:13
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wszystko zależ po co zbierasz te informacje

    Spr. dot. konieczności wysłania stosownej korespondencji ntury roszczeniowej do
    wszystich wspólników SC, którzy figurowali w strukturach spólki w trakcie
    zaciągania zobowiązania przez SC.

  • 9. Data: 2004-06-07 08:16:52
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 7 Jun 2004 09:50:06 +0200, Opix naskrobał(a):

> [...]
    >
    > spółka cywilna jednoosobowa nie istnieje -jeżeli w zapisie UM wykreślono
    > wspólnika to ten drugi prowadzi działalność tylko jako osoba fizyczna

    btw: spółka cywilna to osoby fizyczne (2+) :P

    > masz nazwę ,nazwiska i nip sprawdż regon -jest publiczny

    UStat udostępnia? nigdy nie widziałem formularzy do sprawdzenia.

  • 10. Data: 2004-06-07 08:20:53
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 7 Jun 2004 09:50:06 +0200, Opix naskrobał(a):

    mówiac o publicznym nie powiedziałem ze jest to bezpłatne -o taką
    informację musisz sam wystapić do oddziału gus -faktycznie jeszcze nie
    ma formularza -a to luka w papeterii a jest kasa do wzięcia za
    normalizację .
    --
    pozdrawiam

    Opix