  • 1. Data: 2004-06-07 03:06:48
    Temat: Przedawnienie + proces nakazowy (ostatni raz).
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    przepraszam, jeszcze jedno mi sie nasunelo
    tak kombinuje ...

    jezeli proces nakazowy jest procesem niejawnym
    i sad wydaje nakaz zaplaty, to moge byc spokojny
    ze dluznik nic nie zrobi z terminem przedawnienia. ?

    czy moze sie jednak odwolac od postanowienia sadu,
    odpowiadajac przedawnieniem ?

    ps mam nadzieje ze to juz ostatnie pytanie.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 2. Data: 2004-06-07 14:10:36
    Temat: Re: Przedawnienie + proces nakazowy (ostatni raz).
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > czy moze sie jednak odwolac od postanowienia sadu,
    > odpowiadajac przedawnieniem ?

    Dłużnik, po otrzymaniu nakazu zapłaty, może wnieść zarzut przedawnienia.

    Pozdrawiam!
    www.liwiusz.republika.pl