  • 1. Data: 2004-06-07 08:11:51
    Temat: Dopłaty i inne a Vat.Sprzedaż używ.śr.tr.a vat
    Od: Janek<p...@w...pl>

    Witam serdecznie, jeśli ktoś mogłby mi pomóc będę wdzięczny,bo im
    więcej czytam o nowej Vat tym gorzej.

    1. Czy od 1maja podstawą opodatkowania Vat będzie"premia
    pieniężna za kontraktację trzody"naliczana po zakończeniu m-ca jako
    nagroda za ilość i jakość sprzedanej trzody ?A dopłaty bezpośrednie
    do gruntów rolnych dla podatników Vat?
    2.Czy do obliczania proporcji do częśćiowego odliczania Vat za 2003r.
    należałoby wliczyć dopłaty do skupu zbóż płacone rolnikowi
    podatnikowi vat,premie pieniężne za kontraktację trzody,a jak
    traktować otrzymane bony paliwowe dla rolników?
    3.Czy w przypadku ,gdy cała sprzedaż jest opodatkowa a tylko
    sporadycznie występują sprzedaże zwolnione-sprzdaż używanych
    środków trwałych przy zakupie których nie przysługiwało prawo
    odliczania vat należy odliczyć vat naliczony w/g proporcji?

    Dzięki za każdą odpowiedż.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-06-10 21:32:17
    Temat: Re: Dopłaty i inne a Vat.Sprzedaż używ.śr.tr.a vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jun 2004, Janek wrote:

    >+ im więcej czytam o nowej Vat tym gorzej.

    Skądś to znamy :[
    Proponuję prawo.podatki ... :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-06-11 09:01:15
    Od: Janek<p...@w...pl>

    > Skądś to znamy :[
    > Proponuję prawo.podatki ... :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > TAK zgadza się tylko nadal proszę o opninie w tej sprawie .Dzięki
    za pomoc.Janek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-06-11 09:01:26
    Od: Janek<p...@w...pl>

    > Skądś to znamy :[
    > Proponuję prawo.podatki ... :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > TAK zgadza się tylko nadal proszę o opinie w tej sprawie .Dzięki za
    pomoc.Janek

    -> http://usenet.pomocprawna.info