  • 1. Data: 2004-06-07 06:40:01
    Temat: Pytanie do eksperta
    Od: "Miniu" <m...@i...pl>

    Działalność gospodarcza prowadzona jest od roku. Z jakichś względów
    właściciel nie dbał o sprawy księgowe:
    nie wypełniał deklaracji miesięcznych
    nie zrobił zeznania rocznego...

    Teraz chciałby zgłosić się do US w celu samoukarania, naprawienia szkód oraz
    dalszego prowadzenia działalności gospodarczej.

    Jak wygląda to w praktyce, czy jest ktoś kto może coś doradzić? Czy może
    ktoś załatwiał coś takiego? Czy może jakieś biuro księgowe podjęłoby się
    wyprostowania takiej sprawy oraz ile za takie coś by sobie życzył.

    Szczecin

  • 2. Data: 2004-06-07 06:57:36
    Temat: Re: Pytanie do eksperta
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Miniu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    a w ogóle sie zarejestrował ?
    to nie na publikę wrzuć mailem kontakt na telefon lub GG jestem ze
    Szczecina.

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-07 07:06:45
    Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl>

    Użytkownik "Miniu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Działalność gospodarcza prowadzona jest od roku. Z jakichś względów
    > właściciel nie dbał o sprawy księgowe:

    To jak prowadzil ta dzialalnosc....????

    > nie wypełniał deklaracji miesięcznych

    VAT, ZUS i zdrowotna nalezy skladac

    > nie zrobił zeznania rocznego...

    Hmmmm, coraz lepiej

> [...]
    > ktoś załatwiał coś takiego? Czy może jakieś biuro księgowe podjęłoby się
    > wyprostowania takiej sprawy oraz ile za takie coś by sobie życzył.

    Ciezka sprawa bo "ksiega" rozliczana jest do 20-go kazdego m-ca
    a VAT do 25. Zlozenie zaleglych deklaracji VAT da sie zrobic ale to
    pociaga za soba naliczanie karnych odsetek ( jezeli byl dochod) i kary za
    nieterminowe zlozenie deklaracji.
    Dziwi mnie ze US jeszcze tego nie wylapal???

    jedrus

  • 4. Data: 2004-06-07 16:39:25
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Tu nie ma ekspertów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2004-06-07 17:08:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miniu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    Ja bym radził rzucić to pytanie na pl.soc.prawo.podatki. Tam więcej
    specjalistów, którzy tu zaglądają rzadziej

  • 6. Data: 2004-06-08 08:32:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jun 2004, SQLwysyn wrote:

    >+ Tu nie ma ekspertów.

    Myślałby kto. Bo ja bym myślał że kilka osób z uprawnieniami
    to jednak zagląda ;>
    Ale widać ty wiesz lepiej :>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (nieuprawniony, jakby kto pytał)

  • 7. Data: 2004-06-08 16:42:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Myślałby kto. Bo ja bym myślał że kilka osób z uprawnieniami
    > to jednak zagląda ;>
    > Ale widać ty wiesz lepiej :>

    Sadzac po jakosci wypowiedzi ich tu nie ma. Znam poniekad takich, co tu sie
    udzielali i odeszli, bo nie mieli partnerów do dyskusji.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt