  • 1. Data: 2011-06-13 11:54:10
    Temat: Jak pozwać sąd?
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Z powodu błędu sądu poniosłem wymierną stratę finansową. Chciałbym
    pozwać sąd o odszkodowanie. Jak to zrobić? Chodzi mi o to, do jakiego
    sądu skierować pozew oraz kogo pozwać: skarb państwa, sąd czy
    pierwszego w imieniu drugiego?

    Czarek

  • 2. Data: 2011-06-13 17:24:55
    Temat: Re: Jak pozwać sąd?
    Od: "bulbul" <k...@N...gazeta.pl>

    Czarek <4...@g...de> napisał(a):

    > Z powodu b=B3=EAdu s=B1du ponios=B3em wymiern=B1 strat=EA finansow=B1. Chci=
    > a=B3bym
    > pozwa=E6 s=B1d o odszkodowanie. Jak to zrobi=E6? Chodzi mi o to, do jakiego
    > s=B1du skierowa=E6 pozew oraz kogo pozwa=E6: skarb pa=F1stwa, s=B1d czy
    > pierwszego w imieniu drugiego?

    najwlasciwszy bylby sad bozy ;)

  • 3. Data: 2011-06-13 23:18:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-13 19:24, bulbul pisze:

    > najwlasciwszy bylby sad bozy ;)

    A może minister sprawiedliwości mógłby ten sąd boży zastąpić.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-06-14 06:13:14
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]
    ################################################
    Najpierw do Sadu Najwyższego, skarga o wydanie wyroku niezgodnego z prawem
    (musisz mieć adwokata i udowodnić błąd Sądu). Po pozytywnym wyroku SN do
    Sądu Okręgowego przeciw Skarbowi Państwa o odszkodowanie ( w takim wypadku
    to już formalność, jedyny wątek to wysokość odszkodowania).

    pozdr

  • 5. Data: 2011-06-14 06:58:57
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.06.2011 19:24, bulbul pisze:

    > najwlasciwszy bylby sad bozy ;)

    Niestety... Ordalia są nielegalne ;->

    A paru drani fajnie by było móc wyzwać i ubić ;->

  • 6. Data: 2011-06-14 13:31:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Czarek pisze:

> [...]
    > pozwać sąd o odszkodowanie. Jak to zrobić? Chodzi mi o to, do jakiego
    > sądu skierować pozew oraz kogo pozwać: skarb państwa, sąd czy

    Pozwanym winien być Skarb Państwa - Sąd taki i owaki tu i tam.
    Ale przemyśl to, bo jak nie wiesz nawet kogo pozwać to skąd
    przypuszczenie że twoje roszczenie jest zasadne. Może to tylko urojenia?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 7. Data: 2011-06-14 14:23:19
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Takimi zajmuje się czołowa psychiatria radziecka i białoruska.

    -----

  • 8. Data: 2011-06-17 08:08:42
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 14 Cze, 15:31, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Pozwanym winien być Skarb Państwa - Sąd taki i owaki tu i tam.
    > Ale przemyśl to, bo jak nie wiesz nawet kogo pozwać to skąd
    > przypuszczenie że twoje roszczenie jest zasadne. Może to tylko urojenia?

    Dziękuję! Wiem, kogo pozwać :-) Nie pamiętałem tylko, jak to napisać.
    Z Twojej wypowiedzi wynika, że pozywam Skarb Państwa w imieniu Sądu
    Rejonowego, adres. Nie wiem jeszcze, czy właściwy będzie Sąd Okręgowy
    dla siedziby pozywanego sądu, czy da się sprawę przeprowadzić w sądzie
    właściwym dla mojego miejsca zamieszkania. Różnica kilkuset
    kilometrów.

    Dla zaspokojenia Waszej ciekawości ;-) W tej sprawie, rok temu
    orzeczono przewlekłość postępowania, wypłacono mi jakieś pieniądze.
    Mija rok i nadal prawie nic się nie dzieje, więc ponownie będę składał
    skargę na przewlekłość. Ale to inna sprawa. Teraz chodzi mi o to, że z
    powodu bezczynności tego sądu (nie wysłano przez dwa miesiące
    dokumentóów) musiałem przyjechać na rozprawę, która się nie odbyła,
    więc będę żądał zwrotu kosztów. Wezwanie do zapłaty do prezesa SR już
    było, odpowiedź dostałem oczywiście nie na temat ;)

    A chodzi o Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ; chyba najgorszy sąd
    w Układzie Warszawskim :-/ Nawet wywalenie prezesa mu nie pomogło.

    Czarek

  • 9. Data: 2011-06-17 08:19:15
    Od: Czarek <4...@g...de>

  • 10. Data: 2011-06-17 17:31:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Czarek pisze:

    > Dziękuję! Wiem, kogo pozwać :-) Nie pamiętałem tylko, jak to napisać.
    > Z Twojej wypowiedzi wynika, że pozywam Skarb Państwa w imieniu Sądu
    > Rejonowego, adres.

    Nie jestem przekonany czy zrozumiałeś moją wypowiedź ...

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU