  • 1. Data: 2011-06-13 06:01:00
    Temat: Spoldzielnia - ewidencja lokatorow i oplata eksploatacyjna
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    Witam,

    Spoldzielnia - jak sie domyslam - prowadzi sobie jakas ewidencje
    lokatorow, i na jej podstawie nalicza oplaty eksploatacyjne (czyli np.
    wie, ze w lokalu przy ul. Spoldzielczej 1/1 mieszkaja 3 osoby, w zwiazku
    z czym nalicza odpowiedni ryczalt za zuzyta wode, wywoz smieci itd itp).

    Pytanie brzmi:
    a) czy sa jakies regulacje prawne, ktore reguluja wpis/skreslenie z
    takiej ewidencji? Na jakiej podstawie mozna domagac sie skreslenia?
    Z krotkiego telefonu informacyjnego dowiedzialem sie, ze spoldzielnia
    zazadala przedstawienia zaswiadczenia ze dana osoba oplaca oplate
    eksploatacyjna w innym miejscu zamieszkania. Jednak osobiscie nie znam
    zadnego przepisu, ktory mowi za kazdy obywatel RP ma w jakims miejscu
    oplacac np. wywoz smieci. Nie bardzo wiem tez jak emigrant mialby to
    udowodnic.

    b) czy fakt meldunku w mieszkaniu ma bezposredni zwiazek z figurowaniem
    w tej ewidencji?

    Z gory dziekuje za skierowanie na wlasciwe tory.

    Kwik

  • 2. Data: 2011-06-13 10:10:33
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Przeczytaj ustawę o spółdzielniach mieszkaniowych.

    -----

  • 3. Data: 2011-06-13 16:04:11
    Od: "Paweł U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tej ewidencji?
    >
    > Z gory dziekuje za skierowanie na wlasciwe tory.

    W mojej spółdzielni zaakaceptowali bez fochów okazane potwierdzenie
    wymeldowania się z powodu wyjazdu za granicę. Wszystkie opłaty liczone na
    osobę proporcjonalnie zmniejszyli.

    Paweł