  • 11. Data: 2011-06-17 18:18:11
    Temat: Re: Jak pozwać sąd?
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 17 Cze, 19:31, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Nie jestem przekonany czy zrozumia e moj wypowied ...

    Masz rację. W pierwszej chwili nie zrozumiałem, ale teraz Twoja
    wypowiedź jest już dla mnie jasna. Jednak zmartwię Cię - już dwa sądy
    oraz Ministerstwo Sprawiedliwości zgodziły się z moimi urojeniami.
    Myślisz, że ci ludzie też powinni skorzystać z porady psychiatry?

    Czarek

  • 12. Data: 2011-06-17 18:34:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Czarek pisze:

> [...]
    > oraz Ministerstwo Sprawiedliwości zgodziły się z moimi urojeniami.
    > Myślisz, że ci ludzie też powinni skorzystać z porady psychiatry?

    No teraz już jestem pewien, że nie zrozumiałeś moich wypowiedzi (ani
    pierwszej ani drugiej).

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 13. Data: 2011-06-18 17:40:01
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 14.06.2011 15:31, Johnson wrote:
    > Pozwanym winien być Skarb Państwa - Sąd taki i owaki tu i tam.
    > Ale przemyśl to, bo jak nie wiesz nawet kogo pozwać to skąd
    > przypuszczenie że twoje roszczenie jest zasadne.

    Sędziowska mendo*

    To, że nie potrafi przełożyć swoich argumentów na język prawa nie
    umniejsza w żaden sposób jego racji. Co najwyżej doprowadzi do porażki w
    sporze sformalizowanym...

    Rozumiem jednak, że plujesz na niego wyłącznie dlatego, że nie inne
    zdanie odnośnie (powstań!) sądów i sędziów (olej!).

    > Może to tylko urojenia?

    Jesteś pewny, że sam nie masz urojeń? Coś za dużo tej amatorskiej
    psychiatrii jak na zwykłą mendę. Może to po prostu projekcje.

    *) ty wiesz za co, a niezorientowanym tłumaczę, że dorobiłeś się u mnie
    miana za całokształt twórczości trolla grupowego, o wiele groźniejszego
    od Kameleona, AB i kilku innych razem wziętych. W szczególności za
    pomówienia.