  • 1. Data: 2002-04-09 22:24:24
    Temat: Jak dlugo trzeba czekac?
    Od: Katy <k...@a...net>

    Zwracam sie z pytaniem do Sznownych Dyskutantow.
    Pod koniec lutego zlozylam pozew w sadzie przeciwko mojemu bylemu
    pracodawcy (instytucji) o wyplate zaleglego wynagrodzenia. Jak dlugo
    bede czekac, az sad sie do mnie odezwie tzn. zacznie cos w tej sprawie
    robic?

    Pozdrowki.

    KATY.

  • 2. Data: 2002-04-10 09:49:02
    Temat: Re: Jak dlugo trzeba czekac?
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl>

    To zależy gdzie - w Krakowie ok. 2 miesiące

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin.

  • 3. Data: 2002-04-10 12:30:08
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    W Sądzie Pracy w Łodzi od 4 do 6 miesięcy ...

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."

  • 4. Data: 2002-04-10 13:14:17
    Od: Katy <k...@a...net>

    Male sprostowanie: skladalam pozew pod koniec stycznia, a nie pod koniec lutego i nie
    do Sadu Pracy. Jest to pozew z powodztwa cywilnego.

  • 5. Data: 2002-04-11 08:14:24
    Od: "Marcin" <m...@h...pl>

    --

    > Male sprostowanie: skladalam pozew pod koniec stycznia, a nie pod koniec
    lutego i nie do Sadu Pracy. Jest to pozew z powodztwa cywilnego.

    stwierdzi swa niewlasciwosc i przekaze sprawe do sadu pracy. wszystko
    przedluzy sie o jeszcze mocniej.

    Pozdrawiam.
    Marcin Will

  • 6. Data: 2002-04-11 16:22:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    > stwierdzi swa niewlasciwosc i przekaze sprawe do sadu pracy. wszystko
    > przedluzy sie o jeszcze mocniej.
    >
    > Pozdrawiam.
    > Marcin Will

    przekazuje do Sadu Pracy wg. właściwości
    spawe ....
    A w przypadku gdy sąd dostanie np. informacje ,że nie można było doręczyć
    jednej stronie ponieważ wyjechała na urlop :-) to poczekasz sobie długo ....
    i zlożenie cof.pozwu ..
    Sandra

  • 7. Data: 2002-04-14 13:09:52
    Od: Katy <k...@a...net>

    Marcin wrote:

    > stwierdzi swa niewlasciwosc i przekaze sprawe do sadu pracy. wszystko
    > przedluzy sie o jeszcze mocniej.
    >
    > Pozdrawiam.
    > Marcin Will
    >

    > Chwilka, chwilka. Napisalam, ze jest to powodztwo cywilne bo pracowalam na zlecenie
    :)A wiec nie Sad Pracy bedzie te sprawe rozpatrywal

  • 8. Data: 2002-04-15 07:33:23
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Apr 2002, Katy wrote:
    [...]
    >+ > Chwilka, chwilka. Napisalam, ze jest to powodztwo cywilne
    >+ > bo pracowalam na zlecenie :)A wiec nie Sad Pracy bedzie

    W kwestii formalnej: jeśli to nie umowa o PRACĘ to
    NIE PRACOWAŁAS :) ('realizowałaś umowę', nawet ujdzie 'byłaś
    zatrudniona' - ale PRACA nie :))
    Wiem, czepiam się :] i proszę o wybaczenie, ale lapsus
    jest ewidentny !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-04-15 11:02:02
    Od: Katy <k...@a...net>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisal:

> [...]
    > zatrudniona' - ale PRACA nie :))
    > Wiem, czepiam się :] i proszę o wybaczenie, ale lapsus

    Pozdrowki
    KATY