  • 1. Data: 2002-04-09 18:09:17
    Temat: Kradzież premii kwartalnej
    Od: "KJ" <k...@w...pl>

    Pracując w filii firmy kosmetycznej wypracowałam premię kwartalną. Zbiegło
    się to z wygaśnięciem mojej umowy o pracę, która nie została przedłużona.
    Uważam, że premia należy mi się, ponieważ została przyznana i wypłacona
    przez centralę firmy. Jednakże mój były szef z filii przejął tą premię dla
    siebie tłumacząc, że przeznacza te pieniądze na szkolenie innego pracownika
    z firmy. Uważam, że szef ukradł należne mi pieniądze. Czy powinnam pozwać
    szefa firmy do Sądu Pracy, aby odzyskać moje pieniądze ? Co o tym sądzicie ?

  • 2. Data: 2002-04-10 05:38:32
    Temat: Re: Kradzież premii kwartalnej
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    Czy powinnam pozwać
    > szefa firmy do Sądu Pracy, aby odzyskać moje pieniądze ? Co o tym sądzicie ?

    Masz taka premie w umowie o prace? Premia dla Ciebie byla na jakiejs liscie przy
    Twoim nazwisku?