  • 1. Data: 2002-04-09 17:41:24
    Temat: serwer komputerowy
    Od: "RyMeK" <r...@i...pl>

    Przepraszam za zasmiecanie listy takimi pytaniami, ale nie wiem czy bede
    mogl miec jakies konsekwencje prawne w momencie gdy :
    - posiadam serwer prywatny ... czy moge na nim postawic strone internetowa
    firmy ( z zarejestrowana domena .pl ) mojego ojca. zaznaczam ze nie zarabiam
    na tym ani grosza. linia jest dzierzawiona w kablowce.
    pozdrawiam
    Radoslaw Rymaszewski

  • 2. Data: 2002-04-09 17:58:23
    Temat: Re: serwer komputerowy
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "RyMeK" <r...@i...pl> napisał:
> [...]
    > internetowa
    > firmy ( z zarejestrowana domena .pl ) mojego ojca. zaznaczam ze

    Nie widze przeciwwskazań - w końcu ojciec moze sie hostowac gdzie i u
    kogo chce.

    > linia jest dzierzawiona w kablowce.

    A to jest insza inszosć - pytanie, czy operator zezwala na stawianie
    serwerów w ogóle ?

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-04-09 18:07:54
    Od: "RyMeK" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie widze przeciwwskazań - w końcu ojciec moze sie hostowac gdzie i u
    > kogo chce.

    > A to jest insza inszosć - pytanie, czy operator zezwala na stawianie
    > serwerów w ogóle ?

    tak ... provider zezwala na stawianie serwerow ...
    dziekuje bardzo za odpowiedz ...

    mam jeszcze jedno pytanie ... czy musze wnosic jakies oplaty zwiazane z
    hostingowaniem serwera ... przepraszam za takie pytania ale wolabym sie
    upewnic aby nic mnie nie zaskoczylo ...
    zaznaczam ze serwer jest na Linuxie ... czyli freewarowym oprogramowaniu ;)

    pozdrawiam
    Radoslaw Rymaszewski

  • 4. Data: 2002-04-09 18:28:05
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "RyMeK" <r...@i...pl> napisał:

    > tak ... provider zezwala na stawianie serwerow ...
    > dziekuje bardzo za odpowiedz ...

    Reszta na priv, bo robi sie ostro NTG ;-)

  • 5. Data: 2002-04-09 18:37:35
    Od: s...@n...pl (Robert W. Jaroszuk)

    ;
[...]

    Nic nie musisz nikomu placic, poza oplatami zwiazanymi z wykupieniem
    domeny i placeniem rachunkow za lacze ;-)

    BTW. Linux nie jest freeware, lecz GPL ;-)

    Zim

    --
    GCS/IT/O d? s: a-- C+++ UL++++$ P+ L+++>++++$ E- W- N+ w--- O-