  • 1. Data: 2002-04-09 22:59:27
    Temat: zalegly zus i problem doradzcie prosze
    Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    ano porobilo sie tak, 2 lata temu mnie okradli
    puki moglem placilem zus
    ale byly potezne platnosci dla dostawcow towaru zjadaly moja marze i
    oszczednosci, moj sklep podupadal, niedaleko otwarl sie hipermarket
    Zmienilem profil i jak najbardziej chcialem
    1: wyzywic rodzine
    2: placic podatki /zus US /
    3: spacic kolegow z ktorymi handlowalem juz od dawna, i wyplynac z powrotem
    4: za nic nie hce isc do biura pracy po zasilek

    no jak popieprzone w naszym kraju jest kazdy wie
    niestety mimo ze pracuje po kilkanascie godzin na dobe i staram sie jak moge
    ledwie starczalo na podstawowe oplaty, i splate naleznosci
    dlugi spacilem dosc szybko natomiast potem okazalo sie ze tak, albo Zus albo
    chleb
    wic wybralem ze dam dziecku na przeczkole i jedzenie a zus zaplace pozniej,
    czas mijal i uplunelop dosc sporo czasu, te zlodzieje wlasnie mnie dopadly,
    i teraz tak mam do zaplaty kupe kasy z kosmicznymi odsetkami z mozliwoscia
    splaty w ratach, ale juz wiem ze to raczej bedzie ciezkie bo wiem ze
    miesieczni moze brakowac pieniedzy, albo wejsc w jakies korowody w
    komornikiem,
    w sumie to ja chce to splacic i szlak mnie trafia, ale pieniadze nie trawa
    na polu nie rosna.
    I teraz mam dylemat z wlasnego doswiadczenia wziety
    ma dluznika ktory wisi mi od roku nieduza kwoto okolo 1300 zl i komornik
    nie moze sie jej dobrac do tylka i czekam na te pieniadze jak glupi,
    to czy warto wchodzic w tryb egzekucji czy dalej brac kombinowac pieniadze
    od niewiem kogo ....
    moja sytuacja majatkowa jest zenujaca :( i az wstyd mi tu mowic ale
    praktycznie nie mam niczego poza komputerem, i wieza stereo ktora kiedys
    dostalem w nagrode za dobra sprzedaz :(
    mam do piatku czas na podjecie decyzji
    Juz sam nie wiem co robic.
    pozdrawiam