  • 21. Data: 2008-01-11 18:57:34
    Temat: Re: Intrum Justitia a informacja o wznowieniu windykacji
    Od: e...@o...pl

    > Glupio zrobisz. Oni to nagraja i maja Twoje uznanie dlugu jako
    > ew. dowod przed sadem w razie jak sie bedziesz sprzeciwiac nakazowi.
    > Wtedy nasla na Ciebie z czystym sumieniem komornika. W chwili obecnej
    > zeruja na Twojej naiwnosci i niewiedzy.

    Na razie tego nie zrobiłam- wiem ze rozmowy sa nagrywane-dzwoniłam z sadu -
    "szukając sojej kary"- podali jakis fragment sygnatury.A dokładnie to babki sie
    tak zaangazowały w poszukiwaniu ze to one zadzwoniły - mowie o Paniach w
    sadzie ;D.Wiec generalnie zaprzeczałam a one potwierdziły wczesniej ze nie maja
    pojecia gdzie taka sprawe szukac- bo nie ma info przez jaki sad został wydany
    taki nakaz.

    > A po co masz cokolwiek przedluzac? Po prostu wyrzucaj te smieci do kosza
    > albo zbieraj sobie na pamiatke.
    Pisałam o tym- chce skorzystac z funduszy unijnych i musze miec "czyste
    konto".Moze sieje panikę ale chce byc pewna bo kasy na zwrot na pewno nie bede
    miała a jest to jednym z warunków gdy okaze sie ze jakies informacje były
    sfałszowane (info o nie toczeniu sie postepowania egzekucyjnego)

  • 22. Data: 2008-01-11 19:47:15
    Od: e...@o...pl

    >   To nie wykroczenie, to jest sprawa cywilna. Jeśli faktycznie sprawa
    > się toczyła, to spytaj się firmy windykacyjnej o miejsce sądu i
    > sygnaturę akt.
      Jeśli w liście od firmy windykacyjnej również nie otrzymałaś
    > konkretnej informacji o wydanym nakazie (np. sygnatura, data), to
    > podejrzewam że żadnego nakazu nie ma - w przeciwnym przypadku zamiast
    > listu od firmy miałabyś list od komornika.

    Dostałam nr sygnatury ale jest to sygnatura skrócona z którą panie w Sadzie ni
    emogły sobie poradzic i tez bez informacji przez jaki sad nakaz ten został
    wydany.O to własnie ptytałam sie ich - zeby mi wskazali jaki sąd- o to samo
    babki ale twierdza ze oni tych informacji nie maja i mam szukac w najblizszym
    sadzie ;D (gdzie juz byłam), a nastepnycm razem podali ze w PKP.TO SOBIE MOGE
    SZUKAĆ.Czy oni aby nie powinni miec takich informacji dokładnych?Bo jezlei
    miliby nakaz zapłaty to chyba takie informacje na tym nakazie widnieja?

  • 23. Data: 2008-01-11 19:54:55
    Od: e...@o...pl

    >   Powinnaś uderzać do sądu z pytaniem dlaczego wydał nakaz zapłaty,
    > który do Ciebie nie dotarł. Może powód podał Twój fałszywy adres? Z
    > wielkimi bólami, ale takie sprawy - przynajmniej teoretycznie - daje się
    > odkręcić.
    ]
    i jeszcze jedno
    po 7 latach da się odkręcic bo ne wiem czy jest sens sie w ogole starac?

  • 24. Data: 2008-01-11 20:45:24
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo taka informacje dostałam w pismie od nich.

    Egzekucje prowadzi komornik, a nie jakas sieszna firma. Swoja droga ta
    akurat jest wybitnie badziewna...

    Mozna by sie zastanowic, czy inforujac o wszczeciu egzekucji nie wprowadzaja
    cie swiadoime w blad w celu doprowadzenia do niekorzystego rozporzadzenia
    mieniem.

    BTW: czy po skutecznym poinformowaniu tego typu firmy, ze zobowiazanie nigdy
    nie zostalo uznane, a jezeli nawet istnieje, to jest przedawnione, mozna
    potraktowac kolejny namolny telefon/list artykulem 286 kk?

    sz.

  • 25. Data: 2008-01-11 21:11:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    e...@o...pl pisze:
> [...]
    > molestowaniu -chodiz po prostu o przedłuzenie całej procedury - zanim
    > rozpoczna prawdziwa egzekucje komornicza

    Głupota. W ten sposób możesz 'przypadkiem' uznać zobowiązanie.

    Nie kombinuj kretyńsko tylko spuść naciągaczy na drzewo.

  • 26. Data: 2008-01-11 22:03:59
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    e...@o...pl napisał(a):

    > ]
    > i jeszcze jedno
    > po 7 latach da się odkręcic bo ne wiem czy jest sens sie w ogole starac?

    Jeśli był już nakaz zapłaty i sprawa jest prawomocnie zakończona, to
    odkręcenie tej sprawy jest tak samo trudne po 7 latach, jak po miesiącu.
    Warunkiem koniecznym w ogóle jakiejkolwiek możliwości odkręcenia
    byłoby najlepiej nieprawidłowe dostarczenie nakazu (np. na zły adres itp.)

    Sens starania się oczywiście jest, skoro dług stwierdzony nakazem
    faktycznie nie istnieje.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 27. Data: 2008-01-11 23:09:12
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2008-01-11 10:59 użytkownik Juzek Kocimientka napisał :

    > A tam bajer. Na jakimś forum wyczytałem, że chyba Kruk zapowiedział
    > dłużnikowi fotografa, który przyjdzie i sfotografuje jego majątek :D

    Niefart, fotograf chyba jednak nie przyjdzie:
    http://www.uokik.gov.pl/pl/informacja_i_edukacja/inf
    ormacja/komunikaty_prasowe/art396.html
    Skrócone:
    http://tiny.pl/pnfj

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 28. Data: 2008-01-11 23:22:48
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Jakis czas temu otrymałam

    wypisujesz epistoły bez jakiegokolwiek sensu.
    IJ i inne kruki i wrony żerują na takich naiwniakach.
    wystarczu że parę procent się przejmie i zacznie prowadzić z nimi
    korespondencję,
    a od tego tylko krok do uznania długu, który nawet jeśli był już dawno jest
    przedawniony.
    posłuchaj dobrej rady, wyrzuć ten i każdy następny i zapomnij.

    macso

  • 29. Data: 2008-01-11 23:28:07
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik < >
    > --

    WIELKIE CIACH

    dziewczyno
    piszesz coś o legitymacji studenckiej, a więc domniemywam że masz wyższe
    wykształcenie.
    a zachowujesz się jak przedszkolak. daj sobie spokój , przestań się tym
    zajmować bo sobie napytasz biedy na własne życzenie.

    macso

  • 30. Data: 2008-01-12 08:03:51
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 00:22:48 +0100, macso napisał(a):

    > wystarczu że parę procent się przejmie i zacznie prowadzić z nimi
    > korespondencję,

    własnie, dlatego trzeba zakończyć takie działalności składając skuteczne
    zawiadomienia do prokuratury.

    IJ potem wysyła druczki gdzie niby promocja, a nakłania tym samym do
    uznania długu, co jest ewidentnym przestępstwem z art. 286 kk...
    "Kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    doniekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem...

    IJ chce osiągnąć korzyść majątkową, bo ma porzecież od tego procent...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net