  • 1. Data: 2008-01-09 21:52:51
    Temat: Publikacja zdjec
    Od: "lawender" <l...@o...eu>

    Witam,

    Temat walkowany wiele razy, ale zastanawia mnie takie oto podejscie do sprawy.

    Wogole oglaszam konkurs na zdjecia waszych sasiadow jak LAMIA PRZEPISY srajac
    psami dookola i nie sprzatajac tego. [ciach] Zdjecia bede publikowal a
    konsekwencje prawne biore na siebie.

    [pisownia oryginalna]
    (http://www.infinity.net.pl/~archie/wordpress/?m=200
    801)

    Interesuje mnie w szczegolnosci ostatnie przytoczone tutaj zdanie.
    Jak to jest? Wydaje mi sie ze autor blogu(?) nie musial takich rzeczy zaznaczac
    czy to ja zle pojmuje ze zdjecia moge robic jakie tylko mi sie podobaja
    natomiast karalna jest wylacznie ich publikacja.
    Z drugiej strony wysylajac material do 'konkursu' wlasciciel zdjecia zdaje sobie
    sprawe z jego publikacji.