  • 11. Data: 2008-01-11 14:06:54
    Temat: Re: Intrum Justitia a informacja o wznowieniu windykacji
    Od: e...@o...pl

      Przede wszystkim zorientuj się, czy faktycznie został wydany nakaz
    > zapłaty przez sąd. Czy jest informacja o tym jaki sąd go wydał, jaka
    > jest sygnatura akt? Jak będziesz miała te informacje, powinnaś udać się
    > do sądu i przejrzeć akta sprawy.
    no dobrze, zakłam teraz czarny scenariusz- zalezuy mi na czasie- nbył wydany
    nakaz zapłaty przez sąd.
    Co zrobic- jak postepowac z firmą windykacyjną- zeby nie rozpoczęła egzekucji
    komorniczej do czasu wyjasnienia sprawy.Chodzi mi o to jaki oni tak naprawde
    mają interes- no rozumiem ze siciagniecie długu - ale czy byc nadgorliwą- i si
    edopytywac i to opózni sprawe i bedzi emozna wszytsko załatwic polubownie czy
    tez nie odzywac sie i oni bede jeszcze kilk apisemek wysyłac zanim tą egzekucja
    rozpoczną/
    Bardzo mi zalezy na czasie i bardzo na tym zeby być czystą- jesliu trzeb
    abedzie to zabule tą kasę.
    I teraz tak - w momenci ekiedy wysle do n ich jaies pismo bedzie to oznaczało
    ze wiem o tym iz taka sprawa sie toczy wiec podpisując pismow o tym ze NIE
    TOCZY SIE WOBEC MNIE ZADNE POSTEPOWANIE EGZEKUCYJNE bedzie to nieprawda .Jesli
    niebede dawac znaku zycia zawsze pozniej bede si emogła migac ze nic nie
    wiedziałm - wysyłają indformacje nie poleconym
    Czy tez sam fakt wydania nakazu przez są jest postepowaniem egzekucyjnym?

  • 12. Data: 2008-01-11 14:12:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    e...@o...pl pisze:
> [...]
    > wiedziałm - wysyłają indformacje nie poleconym
    > Czy tez sam fakt wydania nakazu przez są jest postepowaniem egzekucyjnym?

    Postępowanie egzekucyjne toczy się od momentu złożenia odpowiedniego
    wniosku od komornika. Tak więc do momentu otrzymania pisma od komornika
    możesz z czystym sumieniem oświadczać, że nie wiadomo Ci, aby
    jakiekolwiek postępowanie egzekucyjne się wobec Ciebie toczyło.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-01-11 14:22:37
    Od: e...@o...pl

    > Oni maja w dupie, czy ty jechalas na gape czy nie. Maja rowniez w dupie,
    > czy to bylas Ty czy ktos inny. Maja w dupie to, czy masz ladne oczy,
    > blond wlosy i przyjemny glos. Oni kupili dlug na Twoje nazwisko i adres.
    > Ich interes polega na tym, zeby te pieniadze odzyskac, wysylajac Ci
    > 120213 wezwan poczta. I mam nadzieje ze nie podalas im numeru telefonu,
    > bo dzwonienie o 7dmej rano to dla nich normalka.

    no własnie mi chodzi o to jakimi argumentami uderzyc zeby sie okazała ze to co
    robie jest bezprawne.Wiem ze oni maja w dupie czy jechałam.Własnie o to chodzi
    jak postepowac teraz- co im pisac zeby nei rozpoczeli egzekucji komorniczej- to
    znaczy zebym nie dostała takiego pisemka ze sie egzekucja rozpoczeła.
    Bo jesli sie dowiedza np ze chce podwazyc zasadnosc wyroku sadowego (zakladam
    ze był) to moze beda chcieli własnie to w trybie pilnym przeprowadzic
    Co podwaza zasadnosc ich egzekucji jesli wykupili taki dług- co musiałoby sie
    satc- PKP musiałaby wycofac sprzedaz (w gole tak mozna)
    To ze oni mnie gnebia to ja mam gdzies.MI w tym momencie zalez na tym zeby
    przez minumum miesiac dwa nie zaczeli tej egzekucji a potem mam ich w d*
    I bede to wyjasniac z sadem.(o ile sprawa była)
    Po jakim czasie własnie straszenia oni zaczynaja konkretne kroki- dostałam
    pismo w grudniu pierwsze.
    Odnosnie telefionu to włąsnie nie podałam ale nie mam pojecia skad babka ten
    telefon miała???

    > Dostalas z sadu pismo?

    No własnie nie dostałam- ale ponoc nie trzeba potwierdzenia odbioru zeby sprawa
    przebiegała i zakonczuyła sie nakazem zapłaty.Pamietaj ze wyrok nakazu zapłaty
    zapadł teoretycznie w 2001 roku.
    I teraz oni wznowili windykację.

    > Kiedys pisalem o swoich pismach z EOS. Minelo pol roku, znowu
    > postanowili nawiazac ze mna korespondencje (po pamietnej rozmowie tel.
    > o ktorej napisalem na grupie), to pierwsza proba kontaktu z ich strony.
    > Tym razem dostalem tabelke, z informacja, ile mi zostanie z pensji,
    > po wejsciu komornika :>
    słuchaj ale naprawde ja sie ich nie boję- chodzi mi o pewne zobowaiazanie zeby
    cos uzyskac i wedle niego musze byc "czysta".
    Co by było gdybys przykładowo chciał wziac kredyt i taka czwystosc wymagalna
    bylaby przez bank?

  • 14. Data: 2008-01-11 14:33:06
    Od: e...@o...pl

    chodzi o to ze dla dobra sprawy ja moge nawet udawac ta przestarszoną (jestem
    niezła aktorką ;D), to znaczy stwarzyc im pozory ze oni sciagna ten dług jesli
    beda mnei "molestowac" telefonicznie np. byleby na razie konczyło sie na tym
    molestowaniu -chodiz po prostu o przedłuzenie całej procedury - zanim
    rozpoczna prawdziwa egzekucje komornicza

  • 15. Data: 2008-01-11 15:20:50
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > dłużnikowi fotografa, który przyjdzie i sfotografuje jego majątek :D

    To bylo w poprzednim pismie z EOS. Inspektor terenowy Marcin Wróbel
    wybiera sie juz do mnie od 7 miesiecy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 16. Data: 2008-01-11 15:22:56
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > chodzi o to ze dla dobra sprawy ja moge nawet udawac ta przestarszoną (jestem
    > niezła aktorką ;D), to znaczy stwarzyc im pozory ze oni sciagna ten dług

    Glupio zrobisz. Oni to nagraja i maja Twoje uznanie dlugu jako
    ew. dowod przed sadem w razie jak sie bedziesz sprzeciwiac nakazowi.
    Wtedy nasla na Ciebie z czystym sumieniem komornika. W chwili obecnej
    zeruja na Twojej naiwnosci i niewiedzy.

    > molestowaniu -chodiz po prostu o przedłuzenie całej procedury - zanim
    > rozpoczna prawdziwa egzekucje komornicza

    A po co masz cokolwiek przedluzac? Po prostu wyrzucaj te smieci do kosza
    albo zbieraj sobie na pamiatke.

  • 17. Data: 2008-01-11 15:32:29
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > jak postepowac teraz- co im pisac zeby nei rozpoczeli egzekucji komorniczej- to
    > znaczy zebym nie dostała takiego pisemka ze sie egzekucja rozpoczeła.

    a czemu mialabys dostac?

    > Odnosnie telefionu to włąsnie nie podałam ale nie mam pojecia skad babka ten
    > telefon miała???

    no z powietrza go sobie nie wziela.

    > zapadł teoretycznie w 2001 roku.
    > I teraz oni wznowili windykację.

    wyrok zapadl w 2001? niech wysla komornika w takim razie.

    > cos uzyskac i wedle niego musze byc "czysta".
    > Co by było gdybys przykładowo chciał wziac kredyt i taka czwystosc wymagalna
    > bylaby przez bank?

    banki prowadza swoje bazy danych i czasem korzystaja z rejestrow
    kredytobiorcow, ktorym kiepsko idzie splacanie zobowiazan. Mysle, ze nie
    masz sie czego obawiac, o ile nie posiadasz na sumieniu innych,
    szczegolnych wyskokow.

    wpis do kazdego rejestru nieuczciwych ........ (tu wstaw cokolwiek)
    kosztuje. za dlugi rzedu 15 zl sie tam nie trafia.

  • 18. Data: 2008-01-11 18:43:17
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > możesz z czystym sumieniem oświadczać, że nie wiadomo Ci, aby
    > jakiekolwiek postępowanie egzekucyjne się wobec Ciebie toczyło.

    No dobrze ale jak ddługo moze trwac taka procedura od powiadomienia o
    wznowienia windykacji do wniosku od komornika?
    Czy jesli Intrum Justitia przysle mi kolejne pisemko o tym ze ta egzekucja sie
    własnei rozpoczeła - i znowu ni elistem poleconym - to to mam traktowac jako
    wiosek od komornika?Czy to bedzie komornik spoza firmy?(sorry za amatroskie
    pytania- nie znam się)I wniosek musi byc przysłany poleconym?

  • 19. Data: 2008-01-11 18:49:13
    Od: e...@o...pl

    > a czemu mialabys dostac?

    Bo taka informacje dostałam w pismie od nich.
> [...]
    >
    > wpis do kazdego rejestru nieuczciwych ........ (tu wstaw cokolwiek)
    > kosztuje. za dlugi rzedu 15 zl sie tam nie trafia.
    nie chodzi o bank- podałam to jako przykład- chce skorzystac z funduszy
    unijnych- i jest to spora kwota

  • 20. Data: 2008-01-11 18:57:01
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 11:25:10 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wyślij do nich do, co tu napisałaś i zażądaj natychmiastowego
    > zaprzestania przetwarzania danych osobowych. Jednocześnie możesz złożyć
    > w prokuraturze zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa - na początek
    > próbę oszustwa (ze strony windykatorków).

    Zdecydowanie popieram...
    Natychmiast złóż zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu usiłowania
    popełnienia przestępstwa z art. 286 kk i 13 kk, do zawiadomienia załącz te
    pisma od IJ

    oczywiście pod warunkiem że nigdy nie jechałaś pociągiem bez biletu, ale
    zazwyczaj takie przypadki się pamięta.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net