  • 21. Data: 2011-02-11 16:48:54
    Temat: Re: Ile wyniesie odszkodowanie ? :)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.02.2011 17:12, grafik pisze:

    > Dziwne, zwykle pracuje się na programach Adobe- ful wypas najnowszy zestaw
    > to ok 10 tys. wystarczający to ok 3 tys. x 8 komputerów daje taką sumę?? No
    > i pierwsze słyszę o 2 letniej licencji?? ??!!

    Nie wiem jak Adobe, ale mikrosyf coś takiego wprowadził już jakiś czas temu.

    "Abonament" na używanie winzgrozy...

  • 22. Data: 2011-02-11 17:30:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Hmm, a licencja na TC nie jest dożywotnia?

    Ale pierwszy miesiąc chyba możesz bez licencji używać i o to mi chodziło.

  • 23. Data: 2011-02-11 17:34:25
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-11 18:30, Robert Tomasik pisze:

    > Ale pierwszy miesiąc chyba możesz bez licencji używać i o to mi chodziło.

    No tak ale wtedy należy mówić o wykupieniu licencji a nie jej
    przedłużeniu. :(

    --
    spp

  • 24. Data: 2011-02-11 17:45:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No tak ale wtedy należy mówić o wykupieniu licencji a nie jej
    > przedłużeniu. :(

    Polemizował bym, a nie wiadomo dodatkowo, jak do tego podchodi autor
    artykulu. Przez peirwszy miesiąc licencja jest darmowa, a przedłużenie jej
    ejst płatne po prostu.

  • 25. Data: 2011-02-11 18:31:11
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.02.2011 17:33, Jacek_P pisze:

    > Ale to było w Rumunii. Nie u nas OIDP.

    U nas też.

  • 26. Data: 2011-02-11 19:22:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/11/2011 7:55 AM, J wrote:

    > A ja jestem ciekaw który program wymaga przedłużania licencji ? Znacie
    > jakiś przykład ?

    MSDN na przyklad.

  • 27. Data: 2011-02-11 21:24:43
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > U nas też.

    No to chyba tylko Ty o nim słyszałeś.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2011-02-11 22:33:58
    Od: "J" <n...@n...email.here.org>

    > Jak się chce korzystać ? Każdy ?

    Chciałeś powiedzieć, że każdy program wymaga okresowego płatnego
    przedłużania licencji :) ? A to ciekawe.

  • 29. Data: 2011-02-11 22:43:14
    Od: "J" <n...@n...email.here.org>

    > Szereg cały tych, które są w wersjach testowych. Choćby Total Comander,
    > taki pierwszy mi przyszedł do głowy.

    A no racja, mogło chodzić o przedłużenie licencji "demo" :).

  • 30. Data: 2011-02-11 23:19:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-02-11 17:12:27 +0100, "grafik" <b...@i...pl> said:

    > i pierwsze słyszę o 2 letniej licencji??

    Nie jesteś pewien czy to pierwszy raz?
    ;>

    Licencje czasowe są normą: np. roczne pakiety antywirusowe są
    najlepszym przykładem.

    --
    Bydlę