  • Data: 2018-05-16 10:10:22
    Temat: Re: Ile czasu ma pracodawca na odpowiedź.
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2018 o 09:06, marsel pisze:

    > A skąd Ci się wzięło, że samym pismem? Już wcześniej pisałem, że na
    > początku próbowałem ustnie.

    Dla ostrożności, skoro wiesz że twój pracodawca jest niechętny
    porozumieniom, składałbym najpierw wypowiedzenie zwykłe, żeby już termin
    zaczął biec. A tak to jesteś z ręką w nocniku.

    > Z drugiej strony, pierwszy mój pracodawca jakieś 20 lat temu też
    > pisemnie wypowiedział umowę za porozumieniem stron. Dostałem pismo,
    > podpisałem i się rozstaliśmy, o formie ustnej nawet nie było mowy.

    Była to uprzejmość z twojej strony. Twój obecny pracodawca nie chce Ci
    takiej uprzejmości wyświadczyć - jest to jego prawo.

    p. m.