  • Data: 2018-05-16 10:47:37
    Temat: Re: Ile czasu ma pracodawca na odpowiedź.
    Od: marsel <marcin@pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2018 o 09:17, Liwiusz pisze:

    > To jest sprzeczność. Albo ci wypowiedział umowę, albo rozwiązaliście ją
    > wspólnie na mocy porozumienia stron.

    Nie pamiętam bo dawno to było, ale może faktycznie rozwiązaliśmy umowę
    za porozumieniem stron.

    > Niezrozumienie tego niuansu przez ciebie powoduje zapewne to, że patrzą
    > tutaj na ciebie jak na ignoranta, w końcu to grupa prawna, a nie onet, i
    > słowa mają znaczenie.

    Nie jestem prawnikiem, inaczej nie pytałbym tutaj, i takie niuanse są
    dla mnie trochę mgliste. Wypowiedzenie a rozwiązanie umowy jest/było dla
    mnie raczej zamiennym terminem, ale OK, od dzisiaj będę uważał.

    W zasadzie wystarczy mi odpowiedź na pytanie czy pracodawca ma obowiązek
    mi odpowiedzieć. Skoro nie ma to temat dla mnie zamknięty.