  • Data: 2018-05-16 10:56:27
    Temat: Re: Ile czasu ma pracodawca na odpowiedź.
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2018 o 10:51, marsel pisze:

    > I dokładnie tak jest w tym wypadku, rozmowa ustna z osobami decyzyjnymi
    > zakończyła się tym, że mam złożyć pismo a oni je rozpatrzą. Sugestia
    > była, że nawet po mojej myśli, ale że jakiś ślad w papierach ma być, i
    > mam pismo złożyć.

    No to ja bym na twoim miejscu zrobił tak. Złożyłbym wypowiedzenie umowy
    o pracę i jednocześnie propozycję rozwiązania umowy za porozumieniem
    stron. Na jednym piśmie lub na osobnych pismach.

    W ten sposób nawet jakby Cię olali, to by Ci leciał termin. A tak,
    jeżeli masz 3miesięczny okres wypowiedzenia, to możesz legalnie opuścić
    pracę na koniec sierpnia.

    Nie masz tak swoją drogą urlopu który możesz wykorzystać? Chory nie
    jesteś albo dzieci Ci nie chorują?

    p. m.