  • Data: 2018-05-14 22:16:06
    Temat: Re: Ile czasu ma pracodawca na odpowiedź.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2018 o 20:59, Budzik pisze:

    > Ale to dlatego ze funkcjonujesz w budzetówce i kto by sie tam rpzejmował
    > dwumiesieczna pensja pracownika ktory bedzie srednio przydatny...
    > A, jak mowi przysłowie, z niewolnika nie ma pracownika...

    Róznie bywa. Zależy od podejścia, od człowieka, od branży, od "światka".
    Ja miałem trzymiesięczny okres, to skoro się tak umówiłem to swoje
    odpracowałem. Być może nie na maksymalnym zaangażowaniu, ale "całkiem
    poprawnym". Na tyle poprawnym, że do tej pory z pracodawcą się widuje
    towarzysko i jakieś tam kontakty biznesowe utrzymujemy od czasu do czasu.

    O klasie człowieka świadczy jak się rozstaje z firmą a nie jak się
    zatrudnia. Choć czasem rzeczywiście cieżko nie pierdolnąć drzwiami;)

    Shrek