  • 51. Data: 2021-05-11 15:26:48
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Kviat

    > badania i dostosowania obecnych i znanych leków, które są skuteczne przy
    > innych podobnych objawach

    I co z tego, że przy podobnych objawach są skuteczne na coś innego?
    Mało to chorób ma podobne objawy, a mimo tego trzeba stosować inne leki?

    Po chuj tyle rodzajów leków robią (i wymyślają nowe...) skoro jeden by
    wystarczył na wszystkie choroby mające podobne objawy? Nie zastanawia
    cię to?

    > - nazw lekarstw słyszałem wiele - w
    > najbliższej rodzinie zapisano akurat budezonid, prawdopodobnie, na to
    > jaki stan był osoby chorej.

    Tyle, że nie ma dowodów, że obecnie znane leki leczą covida.
    Więc na jakiej podstawie piszesz, że one leczą?
    Bo akurat ktoś tam wyzdrowiał?
    Zdrowieją również ci, którym tych preparatów nie podano, więc skąd
    wiadomo, że tamci wyzdrowieli, bo im to podano?

    Już Olin ci napisał, że równie dobrze można twierdzić, że covida leczą
    ogórki, bo sporo osób chorych na covida jadło ogórki i wyzdrowiało.

    > unikają, bo "leczą" teleporadami, gdzie nie widzi chocby takich rzeczy
    > jak nalot w gardle i innych objawów, których chory przez telefon ie
    > opisze, albo nie przyjdzie mu do głowy aby opisać.

    Lekarze w szpitalach też leczą teleporadami pacjentów leżących w tych
    szpitalach?

    > przecież nie pisze o przekupstwie, tylko kwocie, którą otrzymał do
    > wykorzystania w konkretnym celu do akcji na konkretnym portalu o
    > globalnych zasięgach. Przypomnę, że było to w marcu zeszłego roku.

    Google dał kasę naszemu rządowi w celu zasiania paniki? Serio?
    A nasz rząd wiedział, że to w celu zasiania paniki i faktycznie wydał tę
    kasę na sianie paniki zgodnie z życzeniem googla?
    Nasz rząd wykonuje polecenia googla za kasę? Piekło zamarzło... :)

    Daj linka do tej informacji, bo pewnie znowu czegoś nie zrozumiałeś i
    coś pokręciłeś.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 52. Data: 2021-05-11 15:32:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2021 14:39:26 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > To sobie powtarzaj i żyj w wyimaginowanym świecie, ja wolę słuchać
    > lekarzy, którzy leczą i mają raczej dobre wyniki.

    Hm, jest powiedzmy taka WHO ... poleca jakas metode leczenia, czy
    uczestniczy w spisku?

    A te wszystkie cywilizowane kraje - po co te lockdowny, jesli sa
    proste, skuteczne i tanie metody leczenia ?

    > nie, zakazano - zobacz dokument wydany przez radę medyczną przy
    > rządzie... Podobne dokumenty powstały w innych państwach. Część lekarzy
    > się podporządkowuje, reszta rożnie, jedni krzyczą głośno, że jest nie
    > tak (jak Basiukiewicz czy Kuna) i są ciągani przed IL-e by się
    > tłumaczyli, inni jak kilku znajomych nie wychylają się i robią swoje.

    Polskie piekielko ok, chinskie tym bardziej.
    Wloskie, niemieckie, francuskie ... no mozliwe.
    Ale co - caly swiat tak spiskuje? GB, USA, Kanada ...

    3/18/coronavirus-warum-die-aussagen-von-wolfgang-wod
    arg-wenig-mit-wissenschaft-zu-tun-haben/
    ieistnieniu-pandemii-dr-wolfganga-wodarga/
    ld-doctors-alliance-o-pandemii-i-szczepieniach/

    A mozna i u zrodla
    https://www.wodarg.com/
    https://www.wodarg.com/english/

    Ciekawe - google na haslo "Wolfgang Wodarg" tego nie znajduje.
    Cenzura, czy niuanse pozycjonowania ...

    > widzisz, patrząc na dorobek epidemiologa i anonima, który zresztą
    > przytoczył parę idiotyzmów jak choćby to:
    >
    > "Tesy PCR są precyzyjne w wykrywaniu SARS-CoV-2. Skuteczność testów PCR
    > została potwierdzona przez WHO. Ocenia się, że w warunkach
    > laboratoryjnych ich skuteczność wynosi od 95 do 99 proc. Mają one za
    > zadanie wykryć, czy w próbce znajduje się materiał genetyczny pochodzący
    > od koronawirusa SARS-CoV-2."

    Ale wiesz, ze to idiotyzm na jakiej podstawie ?

    > Jest to nie na temat - bo może wykryć fragment wirusa, on nie musi być
    > aktywny, dlatego Wolfgang miał rację (zresztą autor testu też twierdził,
    > że nie nadają się do wykrywania chorych ludzi, tylko fragmentów wirusa).

    Mozna go tez posluchac samego
    https://www.youtube.com/watch?v=XnlT3rPNUp0

    I mowi sporo ciekawych i logicznych rzeczy ... ale to bylo 1.5 roku
    temu. Ciekawe czy nie zmienil zdania ... patrzac na strone - chyba
    nie.

    Tymczasem nawet w Polsce pacjenci pod tlenem leza, i jest ich znacznie
    wiecej niz w poprzednich latach.

    > A teraz zgadnij, czemu np CDC w nowych zaleceniach pisze, by ograniczyć
    > ilość cykli w teście dla osób zaszczepionych (bo wychodziły im inaczej
    > wyniki dodatnie). A teraz pytanie, czemu tylko dla zaszczepionych.
    > Podobny efekt będzie u osoby, która jest ozdrowieńcem, albo "przeszła
    > bezobjawowo" - znaczy się miała kontakt z patogenem, ale organizm okazał
    > się być odporny z jakiś przyczyn.

    Czy mi sie wydaje, czy jednak nie wykrywaja u takich wirusa?
    Szczegolnie u tych ozdrowiencow, ktorych wypuszczaja, jak test wirusa
    juz nie pokaze.
    Inny test?

    A jesli rozrozniaja juz iles tam mutacji tego wirusa ... to chyba
    jednak testuja to DNA dokladniej ...

    J.

  • 53. Data: 2021-05-11 15:49:25
    Od: Kviat

    > To sobie powtarzaj i żyj w wyimaginowanym świecie, ja wolę słuchać
    > lekarzy, którzy leczą i mają raczej dobre wyniki.

    Podaj przykład takiego lekarza.

> [...]
    > tak (jak Basiukiewicz czy Kuna) i są ciągani przed IL-e by się
    > tłumaczyli, inni jak kilku znajomych nie wychylają się i robią  swoje.

    Bo podawanie leków na inną chorobę niż pacjent jest chory, to
    eksperyment medyczny. Nie każdy chce brać nieświadomie udział w
    eksperymencie, bo jakiemuś lekarzowi coś się uwidziało.

    > tak jasne... Ile jeszcze razy powtórzysz głupotę, żeby w nią uwierzyć?

    Podasz wreszcie tę skuteczną metodę?

    alskiego-analiza-materialu-tvp-z-12-04-2021/

    > niewłaściwie używany respirator może nawet zabić,

    Skup się. Właściwie używany nie uszkadza.
    Jaką wiarygodność ma człowiek, z tytułem naukowym, który rozpowszechnia
    fejkniusy?
    Tyle wystarczyło żeby foliarze podchwycili i teraz powołują się na
    autorytet gościa z tytułem naukowym.

    > widzisz i kto tu korzysta z szurskich platform, gdzie anonimy piszą
    > często bzdury na chłopski rozum, bo nawet się nie podpiszą, bo nie mają
    > wykształcenia kierunkowego. Wiesz wolę jednak słuchać ludzi (nawet jeśli
    > wydaje mi się, że mogą się mylić, ale skonsultuję to jednak z innym
    > naukowcem zajmującym się daną dziedziną, a nie komuś komu się wydaje)

    No i jakoś tego nie robisz. Cały świat naukowy (oprócz tych kilku
    wyjątków...), którzy mają wykształcenie kierunkowe i którzy zajmują się
    tą dzedziną twierdzą, że nie ma skutecznej metody leczenia covida.
    Konsultuj.

    > Takich też masz w TV, przez co latają później po IL-ach, znam osobiście
    > kilku, którzy nie chcą rozgłosu i leczą skutecznie - zarówno w rodzinie
    > jak i wśród znajomych miałem osoby, których leczyli z covida, jak
    > zaczęło się gorzej.

    Nie chcą stać się sławni, bogaci i przejść do historii jako ci, którzy
    odkryli skuteczną metodę leczenia covida.
    Jasne.

    > Jak ich znaleźć - zapewne w większości to ci, co
    > przyjmują pacjentów osobiście, a nie teleporadą. Będziesz miał problem -
    > poszukaj takiego i z dużym p-stwem pomoże.

    Jeszcze raz - co z tymi lekarzami, którzy osobiście leczą pacjentów
    chorych na covid w szpitalach? Na złość ich nie leczą, są głupsi od tych
    "co przyjmują osobiście", czy o co chodzi?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 54. Data: 2021-05-11 15:51:54
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 15:26, Kviat napisał:

    > I co z tego, że przy podobnych objawach są skuteczne na coś innego?
    > Mało to chorób ma podobne objawy, a mimo tego trzeba stosować inne leki?

    nawet w ramach jednego wirusa różni ludzie mają rożne objawy i różnie
    przechodzą daną chorobę.

    > Po chuj tyle rodzajów leków robią (i wymyślają nowe...) skoro jeden by
    > wystarczył na wszystkie choroby mające podobne objawy? Nie zastanawia
    > cię to?

    po to o czym napisałem powyżej

    > Tyle, że nie ma dowodów, że obecnie znane leki leczą covida.
    > Więc na jakiej podstawie piszesz, że one leczą?
    > Bo akurat ktoś tam wyzdrowiał?

    bo wiele osób wyzdrowiało. Bo osoby biorące podobne leki przechodzą tą
    chorobę często bezobjawowo, pomimo tego, że sama choroba
    predestynowałaby ich do ciężkiego przebiegu. Bo leki te były skuteczne w
    podobnych chorobach. Jak masz rodzinę wirusów, to nie wszystkie, ale
    większość sposobów może być skuteczna i tak jest i tu. Co roku masz inną
    grypę, a cud - leczysz ją w podobny sposób!

    > Zdrowieją również ci, którym tych preparatów nie podano, więc skąd
    > wiadomo, że tamci wyzdrowieli, bo im to podano?

    ponieważ niektórym się pogarszało po tzw "teleporadach" i byli w gorszym
    stanie i zostali z niego wyprowadzeni. Na teleporadach otrzymali leki
    nie dość że nieskuteczne to i działające niekorzystnie przy chorobach
    współistniejących, albo też zestaw standardowy panadol + antybiotyk,
    gdzie ktoś nie ma żadnego bakteryjnego zakażenia.

    > Już Olin ci napisał, że równie dobrze można twierdzić, że covida leczą
    > ogórki, bo sporo osób chorych na covida jadło ogórki i wyzdrowiało.

    no tak, lekarz się myli. Lekarstwa dostępne jedynie na receptę
    przepisuje i człowiek zdrowieje. Tak, to to samo co ogórki. zresztą,
    zaczęto potwierdzać oficjalnie, to co twierdzili lekarze:
    https://www.thelancet.com/journals/lanres/article/PI
    IS2213-2600(21)00160-0/fulltext

    > Lekarze w szpitalach też leczą teleporadami pacjentów leżących w tych
    > szpitalach?

    do szpitala zazwyczaj trafiają już pacjenci w bardzo ciężkim stanie,
    więc trudniej jest wyleczyć - odkrycie na miarę Kopernika, co?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 55. Data: 2021-05-11 15:52:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 14:07, Kviat pisze:
    > Podaj przykład jednego, który potrafi skutecznie leczyć.
    > Ale że potrafi, a nie że twierdzi, że potrafi.

    A co brał na własną odpowiedzialność Donald Trump, że się skutecznie
    wyleczył?

    --
    animka

  • 56. Data: 2021-05-11 16:09:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 15:32, J.F napisał:

    > Ale wiesz, ze to idiotyzm na jakiej podstawie ?

    Na podstawie tego jak działają testy PCR. Większość lekarzy i naukowców
    mówi od samego początku, że ilość cykli powyżej 30 (a nawet często
    padają niższe liczby), będzie dawało bardzo dużo fałszywie dodatnich wyników

> [...]
    >
    > I mowi sporo ciekawych i logicznych rzeczy ... ale to bylo 1.5 roku
    > temu. Ciekawe czy nie zmienil zdania ... patrzac na strone - chyba

    nowsze filmy też były w tym na temat covida, ale znikały.

    > Tymczasem nawet w Polsce pacjenci pod tlenem leza, i jest ich znacznie
    > wiecej niz w poprzednich latach.

    Tymczasem w Polsce od roku nie działa służba zdrowia - przypadek?

    > Czy mi sie wydaje, czy jednak nie wykrywaja u takich wirusa?
    > Szczegolnie u tych ozdrowiencow, ktorych wypuszczaja, jak test wirusa
    > juz nie pokaze.
    > Inny test?

    Można robić inny test, albo ten do skutku, czasami można mieć szczęście.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 57. Data: 2021-05-11 16:13:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 15:49, Kviat napisał:

    > Bo podawanie leków na inną chorobę niż pacjent jest chory, to
    > eksperyment medyczny. Nie każdy chce brać nieświadomie udział w
    > eksperymencie, bo jakiemuś lekarzowi coś się uwidziało.

    hmmm... zaraz zaraz. Wirus z rodziny tych, które u ludzi powodują
    przeziębienia... Wirus daje podobne objawy. Hmmm, znaczy się nie nalezy
    używać metod leczenia jak w przypadku podobnych? Rozumiem zatem, że co
    roku czekasz na nowe leki na grypę?

    > Jeszcze raz - co z tymi lekarzami, którzy osobiście leczą pacjentów
    > chorych na covid w szpitalach? Na złość ich nie leczą, są głupsi od tych
    > "co przyjmują osobiście", czy o co chodzi?

    Ci leczą pacjentów już w bardzo ciężkim stanie, bo zaniedbano leczenia
    wczesnego.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 58. Data: 2021-05-11 16:14:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 14:34, Olin pisze:
    > Dnia Tue, 11 May 2021 12:44:15 +0200, J.F napisał(a):

    > - Monotlenek diwodoru to nazwa chemiczna wody - tłumaczy dr Grzegorz
    > Krzyśko z Wydziału Chemii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. -
    > Większość osób nie ma pojęcia o chemii. Im bardziej skomplikowana nazwa,
    > tym bardziej ludzie są przerażeni."
    >
    > https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,23782791,z
    akonnicy-znalezli-sposob-na-zanieczyszczanie-trawnik
    a-monotlenek.html

    Bardzo inteligentna zagrywka :-)

    --
    animka

  • 59. Data: 2021-05-11 16:16:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 14:38, J.F pisze:

    > Hm ... a gdzie teraz wyprowadzaja psy? Kidaja na chodniku? :-)

    Może psy nauczyły się korzystać z sedesów, albo wychodzą na balkony ;-)

    --
    animka

  • 60. Data: 2021-05-11 16:22:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2021 16:09:24 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Na podstawie tego jak działają testy PCR. Większość lekarzy i naukowców
    > mówi od samego początku, że ilość cykli powyżej 30 (a nawet często
    > padają niższe liczby), będzie dawało bardzo dużo fałszywie dodatnich wyników

    Byc moze, nie znam sie.
    Ale skoro wszycy to wiedza, to kto zaleca 30 czy wiecej cykli ?

    > nowsze filmy też były w tym na temat covida, ale znikały.

    A na wlasnej stronie ich nie zamiescil?

    > Tymczasem w Polsce od roku nie działa służba zdrowia - przypadek?

    Ale to akurat pacjenci z Covid.

    > Można robić inny test, albo ten do skutku, czasami można mieć szczęście.

    Ale robia inny, czy jednak ten sam do skutku?

    Sugerujesz, ze PCR to tak skutecznosc ma 2/3? Raz wykryje, drugi raz
    wykryje, a trzecim razem nie wykryje?

    J.